چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری تالش از روستای کوهستانی و محروم مردوان بازدید کرد

💢با هدف توزیع عادلانه خدمات در دولت مردمی؛

🔻بازدید از مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان تالش

✨سرپرست فرمانداری تالش از روستای کوهستانی و محروم مردوان بازدید کرد.

✨به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش، بعدظهر امروز (شنبه ۳۱ تیرماه) در راستای تحقق اهداف دولت مردمی مبنی بر توزیع عادلانه خدمات و اجرای  دستور رییس جمهور محترم مبنی‌ بر حضور مستمر مدیران در بین مردم، «فرامرز مرجانی» سرپرست فرمانداری تالش با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از روستای محروم و کم برخوردار مردوان از توابع دهستان کوهستانی بخش مرکزی بازدید کرد.

✨سرپرست فرمانداری تالش در این بازدید گفت: علی رغم دارا بودن ظرفیت های مختلف، متاسفانه روستای کوهستانی مردوان فاقد برق، فاقد راه دسترسی مناسب و ایمن، فاقد شبکه توزیع آب شرب می باشد.

✨مرجانی افزود : روستای مردوان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و بهره مندی از خاک حاصلخیز و آب فراوان، قطب تولید انواع مرکبات، محصولات دامی، زنبور داری، آبزی پروری و … در شهرستان می باشد.

وی عنوان کرد: کشاورزان و باغداران با مشکلات عدیده ای جهت انتقال محصولات به بازار فروش مواجه می باشند و هرچه سریعتر باید جاده دسترسی تعریض و بازسازی شود.

✨فرامرز مرجانی گفت: در ارائه خدمت رسانی به مردم در دولت مردمی هیچ گونه بهانه ای قابل پذیرش نیست و در صورت همراهی دستگاه های اجرایی مردم از طعم شیرین خدمت رسانی بهره مند خواهند شد.

✨وی افزود: با تاکیدات دکتر عباسی استاندار محترم گیلان مبنی بر تشکیل نهضت خدمت رسانی در شهرستان ها و همکاری و همراهی مدیران استانی و شهرستانی و نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده ۲۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و در حمایت از اشتغال و توسعه، در صدد هستیم خدمات زیربنایی متناسب با شان و منزلت مردم در این منطقه توسط ادارات ذیربط فراهم گردد.

✨گفتنی است: روستای مردوان دارای ۴۷ خانوار مطابق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ دارای کد آبادی, دهیاری و شورای اسلامی و طرح هادی روستایی می باشد./انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …