چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان خبر داد بررسی پروژه سایت نفتی خزر در دیدار با رئیس جمهور

استاندار گیلان گفت: روند اجرای پروژه سایت نفتی سردار جنگل خزر در دیدار استاندار و مجمع نمایندگان گیلان با رئیس جمهور روز دوشنبه هفته جاری بررسی می‌شود.

 

به گزارش همای گیلان محمدعلی نجفی امروز در حاشیه بازدید از سایت نفتی سردار جنگل خزر ددر رودسر اظهار کرد: اجرای پروژه مذکور در دو سال گذشته از پیشرفت کندی برخوردار بوده است.

وی سایت نفتی سردار جنگل خزر از نظر منابع نفتی و گازی را دارای اهمیت ویژه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اتمام پروژه مذکور نیازمند عزم جدی است.

نجفی بر برطرف شدن مسائل حقوقی سایت نفتی سردار جنگل خزر در منطقه تاکید کرد و گفت: جلسه‌هایی با مسئولان وزارت نفت برای برطرف شدن موانع برگزار می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه انجام عملیات اجرایی سایت نفتی سردار جنگل در مردم امید ایجاد می‌کند، تصریح کرد: موضوع اشتغال از دغدغه‌های مسئولان در استان است و با اجرای پروژه مذکور فضای اشتغال در گیلان شعله‌ور می‌شود.

نجفی به دیدار با روحانی اشاره کرد و یادآور شد: روند اجرای پروژه سایت نفتی سردار جنگل خزر در دیدار استاندار و اعضای مجمع نمایندگان گیلان با رئیس جمهوری روز دوشنبه هفته جاری بررسی می‌شود.

به گزارش فارس، استاندار گیلان به همراه مسئولان استانی و شهرستان رودسر از روند اجرای پروژه سایت نفتی سردار جنگل خزر در رودسر بازدید کردند

About

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …