چاپ مطلب چاپ مطلب

تاکید فرماندار رضوانشهر مبنی بر پاسخگو بودن مدیران استانی به مطالبات مردمی این شهرستان در حوزه بحران

تاکید فرماندار رضوانشهر مبنی بر پاسخگو بودن مدیران استانی به مطالبات مردمی این شهرستان در حوزه بحران

 

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: مدیران استانی پاسخگوی مطالبات مردمی جهت تسریع در اجرای پروژه های مدیریت بحران این شهرستان باشند.

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرماندار رضوانشهر؛ مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد مدیریت بحران استانی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، ضمن تشکر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گیلان در ارائه خدمات و اجرایی پروژه های عمرانی و بحران این شهرستان گفت: با پیگیری و تلاش های زیاد ضمن شناسایی نقاط بحرانی و اعلام آن به مدیران دستگاه های استان، نیاز است که در این راستا همکاری لازم را به منظور ارائه خدمات و رفاه و آسایش مردم منطقه داشته باشند.

 

وی به اعتبارات پروژه های عمرانی شهرستان از تملک دارایی سال جاری اشاره نمود و گفت: ان شاءا… با کمک مدیران استانی بتوانیم شاهد پیشرفت و اتمام پروژه های عمرانی و بحران در موعد مقرر باشیم.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به سامانه هواشناسی در خصوص نزولات جوی و برودت هوا بیان داشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان به منظور مقابله با هر گونه حوادث و خطرات احتمالی تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل هستند.

 

وی تاکید کرد: در مواقع بحرانی، بخشداران با توجیه دهیاران ضمن اطلاع رسانی به ساکنین روستاها با استفاده از همه ظرفیت های مردمی و ماشین آلات آن آمادگی لازم را داشته باشند.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران رضوانشهر افزود: ادارات خدمات رسان نسبت به شناسایی و پایداری شبکه ها و تأسیسات موجود در مواقع بحرانی اقدام نمایند/انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

مدید کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد: رشد ۴۹ درصدی صادرات نفتی و غیر نفتی در مجتمع بندری انزلی

مدید کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد: رشد ۴۹ درصدی صادرات نفتی و …