چاپ مطلب چاپ مطلب

نقاشی دانش آموزان مدرسه امید فردا صومعه‌سرا برای حمایت از کودکان فلسطینی

نقاشی دانش آموزان مدرسه امید فردا صومعه‌سرا برای حمایت از کودکان فلسطینی

دانش آموزان مدرسه استثنایی امید فردا صومعه سرا در راستای حمایت از کودکان فلسطینی اقدام به کشیدن نقاشی کردند.

 

به گزارش همای خبر به نقل از خبرنگار گیل رسا از صومعه‌سرا، در این حرکت نمادین ۱۵دانش آموز دختر و پسر مدرسه استثنایی امید فردا صومعه سرا، اشغال قدس شریف و مسجد الاقصی به دست رژیم صهیونیستی و مقاومت و پیروزی جوانان و ملت فلسطین را نقاشی کردند.

 

فرزام سیاره در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت: این پویش با هدف ایجاد روحیه نشاط و حماسه دانش آموزی با محوریت حمایت از ملت مظلوم فلسطین تدارک دیده شده است.

 

مدیر مدرسه استثنایی امید فردا شهرستان صومعه سرا افزود: دانش‌آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی و در طول هشت سال جنگ تحمیلی، فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار دادند و در برابر دشمنی که تا به دندان مسلح بود، ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: امروز نیز دانش‌آموزان و فرهنگیان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در صحنه حضور دارند و با همه توان خود مقابل رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.

 

سیاره خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با پیام و اهداف محور جهانی مقاومت آشنا شوند و شهدای مقاومت و اهداف والای آن‌ها را مورد مطالعه قرار دهند

 

گفتنی است؛ دانش آموزان مدرسه استثنایی امید فردا با دلهای پاک خود گفتند: این نقاشی نمادی از ظلم اسرائیل به کشور فلسطین و کودکان آن است. کودکان فلسطین و غزه بدانند هیچ گاه تنها نیستند و کودکان ایرانی همواره در کنارشان تا آزادی قدس هستند/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …