چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام بهمن داراب زاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان

” بسمه تعالی ”

 

انّ الله یحبّ الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانّهم بنیان مرصوص ” ”

بی گمان خداوند کسانی را که چونان دیواری فشرده و استوار در راه او پیکار می کنند دوست می دارد .

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک ( بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه ) یک بار دیگر خوی درندگی خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ را ندارد.

بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه ، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

انتظار می رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست عمل نمایند.

اینجانب به نمایندگی از طرف کارکنان شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، عمیق‌ترین مراتب همدردی با ملت و مقاومت فلسطین بویژه خانواده‌های شهدای این جنایت ددمنشانه را ابراز داشته و از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه صبر و اجر خواستارم.

 

بهمن داراب زاده

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان

 

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …