چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)رشت انجام بیش از ۳۵۰۰ عمل جراحی در ۶ ماهه اول سالجاری

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)رشت

انجام بیش از ۳۵۰۰ عمل جراحی در ۶ ماهه اول سالجاری

دکتر طوسی سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت ضمن اعلام اینکه تعداد ۳۵۴۰ عمل جراحی در شش ماهه اول سالجاری در این بیمارستان انجام پذیرفته گفت: اعمال جراحی الکتیو دو شیفت صبح و عصر و اعمال جراحی اورژانسی بصورت شبانه در این مرکز انجام می شود.

دکتر طوسی سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت ضمن اعلام اینکه تعداد ۳۵۴۰ عمل جراحی در شش ماهه اول سالجاری در حوزه های ارتوپدی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، ارولوژی ، گوش و حلق و بینی، چشم و ….. در این بیمارستان انجام شده است گفت: از این تعداد، ۲۲/۰۴ درصد اعمال جراحی بزرگ، ۳۶/۵۷ درصد اعمال جراحی متوسط و ۴۱/۳۸ درصد اعمال جراحی کوچک انجام شده است. وی افزود: این تعداد اعمال جراحی بزرگ و کوچک نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش روبرو بوده است.

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای ۵ اتاق عمل فعال بوده که یکی از آنها مختص اعمال جراحی اورژانس می باشد. گفت: اعمال جراحی الکتیو دو شیفت صبح و عصر و اعمال جراحی اورژانسی بصورت شبانه روزی در این مرکز انجام می شود.

وی عنوان کرد اتاق عمل بیمارستان مجهز به امکانات و تجهیزات پیشرفته از جمله لاپاروسکوپی، آرتروسکوپ، دستگاه فیکو(جهت عمل آب مروارید چشمی)، رزکتوسکپی ارولوژی ، هیستروسکوپی زنان ، فلوروسکوپی ارتوپدی و مغز و اعصاب ، سنگ شکن درون اندامی ، استریلیزاسیون پلاسما، آندوسکوپی سینوس و برونکوسکپی است.

دکتر طوسی با بیان اینکه ماهانه تعداد ۶۵۰ تا ۷۰۰ عمل جراحی در دو شیفت صبح و عصر دراتاق عمل بیمارستان انجام می شود، امید است با پیگیری بعمل آمده و مرتفع شدن مسئله تهیه پروتزهای جراحی و همچنین دریافت مجوز در حیطه های جراحی نوین و فوق تخصصی ، تعداد اعمال جراحی روند رو به رشدی داشته باشد/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …