چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی : مجموعه جدید طرح های شنا منطقه آزاد انزلی برای تابستان آماده می شود

همای گیلان:ˈرضا مسرورˈ اظهار کرد: مراحل احداث این مجموعه پس از انجام مطالعات کارشناسی و آماده شدن نقشه های اجرایی در دو بخش آقایان و بانوان در ساحل جفرود منطقه آزاد انزلی عملیاتی شده است.

81439925-6163086

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه که در نوع خود یکی از بزرگترین و مجهزترین طرح های شنای شمال کشور است تا پیش از تابستان سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: مساحت ساحلی و دریایی تفریحی منطقه ۴۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع شامل بیش از ۱۶ متر مربع محدوده ساحلی و ۳۰ هزار متر مربع محدوده دریایی شناگاه است.

به گفته وی دو ساختمان رختکن مجهز به اتاق تعویض لباس شنا و کمد لباس، دوش رو باز دو طرفه، سرویس های بهداشتی، یک زمین والیبال ساحلی استاندارد، اتاق کمک های اولیه و اورژانس، انتظامات و ناجیان غریق به همراه کافی شاپ و سایر خدمات گردشگری از جمله امکانات و تجهیزات پیش بینی شده مجموعه طرح های شنای منطقه آزاد انزلی است.

مسرور خاطرنشان کرد: مجموعه طرح های شنای منطقه آزاد انزلی با هدف افزایش ضریب ایمنی گردشگران در بهره گیری از مواهب طبیعی دریای خزر، توسعه ورزشهای آبی – ساحلی در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امکانات و تسهیلات قابل ارائه به گردشگران و ارائه الگویی مناسب از طرح های ساحلی -گردشگری از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به اجرا در می آید.

دریای خزر و سواحل ماسه ای، تالاب زیبای انزلی از مهمترین جاذبه های گردشگری این منطقه آزاد تجاری است. نیمه نخست امسال یک میلیون و ۴۵۰هزار گردشگر از منطقه آزاد انزلی دیدن کردند/روابط عمومی منطقه آزاد

About سردبیر ارشد

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …