چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لاهیجان: بی ثباتی بازار منجر به نارضایتی مردم میشود

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

بی ثباتی بازار منجر به نارضایتی مردم میشود 

همای،خبر نقل از  روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ، روح الله بخشی نژاد در دیدار با نمایندگان اتحادیه ها و اصناف شهرستان لاهیجان ، یکی از عوامل رضایتمندی مردم را رضایت از بازار دانست و گفت : بی ثباتی بازار منجر به نارضایتی مردم میشود .

وی با تاکید بر رعایت عدالت و انصاف در بازار ، اظهار داشت : افزایش بی رویه و بدون منطق اجناس میتواند به سودجویی عده ای و ناراحتی و نگرانی مردم منجر شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به نزدیکی به ایام دهه مبارک فجر و انتخابات ، این ایام را مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت : بازاریان در تمامی مقاطع تاریخ همراه و همگام با نظام و انقلاب بودند و در اغتشاشات سال گذشته هم شاهد بودیم که علی رغم همه تلاشهای دشمن بازاریان با عدم همراهی خود با اغتشاشگران ، دشمنان را مایوس و ناامید کردند .

بخشی نژاد امنیت روانی بازار را اولویت مهم دولت خواند و از اداره صمت خواست با آنانی که بدون مجوز و پروانه مشغول به کار هستند برخورد قانونی لازم را انجام دهد .

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات پایه ساز امنیت کشور است ، اظهار داشت : علی رغم همه سیاه نمایی های رسانه های معاند ، مردم از حق قانونی خود برای تصمیم سازی در آینده کشور با حضور در انتخابات بهره خواهند برد.

گفتنی است در این دیدار که با حضور معاون عمرانی فرمانداری ، رییس اداره صنعت معدن تجارت ، مدیر شهرک صنعتی شهرستان و رییس اتحادیه اصناف برگزار شد ، نمایندگان اصناف مختلف مسائل و دغدغه های خود را در حضور سرپرست فرمانداری لاهیجان مطرح نمودند.

https://t.me/farmandarilahijan/152

About نسرین عشقی

Check Also

قیمت خرید تضمینی تناسبی با هزینه‌های تولید  درخواست تجدید نظر قیمت خرید برگ سبز چای

قیمت خرید تضمینی تناسبی با هزینه‌های تولید درخواست تجدید نظر قیمت خرید برگ سبز چای …