چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لاهیجان: لاهیجان همواره خاستگاه مهد پهلوانان و قهرمانان بوده است/با تقویت ورزش جامعه ای با نشاط خواهیم داشت

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

لاهیجان همواره خاستگاه مهد پهلوانان و قهرمانان بوده است/با تقویت ورزش جامعه ای با نشاط خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان: سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان در نشست صمیمی با جامعه ورزش و جوانان شهرستان تقویت ورزش به ویژه ورزش همگانی را مورد تاکید قرار داد و گفت : تواضع و فروتنی ، تقویت اراده و روح پهلوانی و قهرمانی را در ورزش نیز یاد می گیریم و با تقویت ورزش به ویژه ورزش همگانی ، جامعه ای با نشاط و سرزنده خواهیم داشت و از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری خواهد شد و حتما ً ضمن حمایت از برنامه های ورزشی ، برای توسعه ورزش شهرستان و توسعه اماکن ورزشی نیز کمک خواهیم کرد .

بخشی نژاد افزود : در شهرستان لاهیجان بستر مناسبی برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی و قهرمانی وجود دارد به هر اندازه که ورزش همگانی و قهرمانی را توسعه دهیم و امکانات لازم را برای آن فراهم کنیم ، کسب افتخارات بیشتر برای ورزش شهرستان توسط جامعه ورزشی را شاهد خواهیم بود .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در ادامه ضمن دعوت از جامعه ورزش شهرستان برای شرکت در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن و با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند و اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات ، بیان داشت : انتخابات یک تکلیف و وظیفه ملی است ، شما عزیزان به عنوان نخبگان شهرستان در جامعه اثرگذار هستید و مردم را به شرکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه که انتخاباتی مهم است توصیه کنید و با انتخاب درست یک نماینده موثر ، در آبادانی و توسعه شهرستان تاثیرگذار باشید.

وی افزود : انتخابات مبنای مردم سالاری دینی است و در تمام انتخابات های برگزار شده از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همه برگزیدگان توسط آرای مردم انتخاب شده اند و سلامت انتخابات یکی از مهم ترین موضوعاتی است که همیشه رعایت شده است .

سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن برشمردن پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های هسته ای ، پزشکی ، تکنولوژی و نانو ، نظامی و اجرای پروژه های بزرگ و در سطح ملی ، کسب افتخارات زیاد در المپیادهای علمی و بسیاری دیگر از حوزه ها، خاطرنشان ساخت کرد : ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تحریم هستیم و همه این پیشرفت ها و توسعه در این بخش ها با اتکا به توان داخلی و اعتماد به جوانان و دانشمندان این مرز و بوم بدست آمده است و به لطف خداوند این توسعه و آبادانی تداوم خواهد یافت.

در این مراسم پس از بیان گزارش توسط رئیس اداره ورزش و جوانان ، تعدادی از روسای هیئت های ورزشی ضمن بیان نظرات و دیدگاه های خود ، در راستای توسعه ورزش شهرستان به ایراد سخن پرداختند.

 

در شهرستان لاهیجان تعداد ۴۸ هیئت ورزشی فعال وجود دارد و ۹ هزار نفر نیز بعنوان ورزشکاران سازمان یافته در ۱۰۵ مکان ورزشی بخش خصوصی و ۲۴ مکان ورزشی بخش دولتی به امر ورزش می پردازند

About مدیر خبر1

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …