چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان : افتتاح پروژه های مهم برق رسانی در دهه مبارک فجر با هدف بهبود خدمات رسانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان : افتتاح پروژه های مهم برق رسانی در دهه مبارک فجر با هدف بهبود خدمات رسانی

همای خبر_ محمدتقی مهدیزاده از افتتاح ۵۷۳ پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۴۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

محمدتقی مهدیزاده از افتتاح ۵۷۳ پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۴۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: با تلاش و پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان پر تلاش شرکت، تعداد ۵۷۳ پروژه تامین برق شهری و روستایی در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتور برق (برای تقویت ولتاژ شبکه) و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار جمعا با ارزشیبالغ بر ۲۴۷۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهدرسید.

 

وی تاکید کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، تلاش شد رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی در اولویت تامین برق قرار گیرد و در این راستا پروژه رفع ضعف برق روستایی در دهه فجر پیش رو مورد بهره برداری و استفاده مشترکین محترم قرار خواهد گرفت.

 

مهدیزاده با اشاره به اینکه اکثر قریب به اتفاق روستاهای گیلان در اقصی نقاط استان برقدار شده اند افزود: درحال حاضر برق‌رسانی به روستاههای زیر ۱۰ خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام است

About مدیر خبر1

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …