چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت پذیرفت: *دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با مدیر و کارکنان دفتر روابط عمومی*

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت پذیرفت:

*دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با مدیر و کارکنان دفتر روابط عمومی*

 

مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی دیدار با کارکنان دفتر روابط عمومی این شرکت بر نقش مهم تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به ویژه در فصل پیک مصرف برق در تابستان تاکید کرد.

 

در این نشست صمیمانه صادقی خاطرنشان کرد: امروزه در همه بخش ها و به ویژه در صنعت برق روابط عمومی ها فنی تر و به روز شده اند و برای انجام کارها نیازمند توانایی و شایستگی هایی هستند تا پیام را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو به مخاطب برسانند.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان دفتر روابط عمومی اظهار داشت: کسب رتبه ها و مقام های برتر طی سالیان اخیر توسط دفتر روابط عمومی بیانگر شایستگی و توانمندی کارکنان این حوزه در سطح شرکت می باشد.

 

صادقی تاکید کرد: هدف اصلی جلب رضایت مشترکین است و در این خصوص روابط عمومی مانند گذشته وظیفه دارد مسائل و مشکلات مردمی را اخذ و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

 

مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از تعامل خوب موجود با رسانه های استان افزود: با توجه بافت فرهنگی گیلان و ضریب نفوذ رسانه در استان، ضروری است به ویژه برای فصل گرم تابستان به منظور جلب مشارکت مردمی در مصرف بهینه برق و اقناع افکار عمومی از ظرفیت صدا و سیمای گیلان و سایر رسانه های پرمخاطب استان به بهترین شکل استفاده کند.

 

گفتنی است در این نشست جواد لطفی مدیر دفتر روابط عمومی و کارکنان این دفتر نیز هریک به طرح موضوعات و مسائل حوزه کاری خود پرداختند

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …