چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف ۱۶ فقره سرقت در طرح ضربتی مبارزه با سارقان در رودسر

کشف ۱۶ فقره سرقت در طرح ضربتی مبارزه با سارقان در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در طرح ضربتی مبارزه با سارقان و مالخران در شهرستان رودسر ۱۰ سارق دستگیر و در مواجهه با ادله جرائم ارتکابی به ۱۶ فقره سرقت مختلف اعتراف کردند.

 

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، با اعلام این خبر گفت: اقدامات ایجابی، مقابله با سارقان و آموزش همگانی شهروندان در مسیر پیشگیری از سرقت، در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی در ادامه بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان رودسر طرح ضربتی ۲روزه مبارزه با سارقان و مالخران به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه ماموران انتظامی رودسر در خلال این طرح ۱۰ سارق را دستگیر کردند ادامه داد: سارقان در مواجهه با ادله جرائم ارتکابی به ۱۶ فقره سرقت شامل ۵ فقره سرقت اماکن و معابر، ۴ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت کابل برق، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت و فروش اموال سرقتی به ۳ مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضائی مالخران مذکور را دستگیر و تعدادی اموال سرقتی از محل اختفای آنها کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

 

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …