چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداری کوچصفهان از خبرنگاران تجلیل کرد/ تحقق بودجه ایِ مازاد و روند رو به توسعه در کوچصفهان /

به مناسبت روز خبرنگار؛

شهرداری کوچصفهان از خبرنگاران تجلیل کرد/

تحقق بودجه ایِ مازاد و روند رو به توسعه در کوچصفهان /

شهرداری کوچصفهان با اداراتی چون آبفا و آب و برق آماده مشارکت در هزینه های عمرانی است/

مدیریت پسماند، سبب کاهش ۳ تن زباله در روز شد/

تعریض معبر ورودی کوچصفهان از سمت لشت نشا با همراهی اداره راه و حمایتهای شورای اسلامی/

به مناسبت روز خبرنگار ؛شهرداری و شورای شهر کوچصفهان طی مراسمی از خبرنگاران حوزه کاری خود تجلیل کرد.

اختصاصی همای خبر(گیلان) – رضا چرب دست شهردار کوچصفهان در این نشست صمیمی، ضمن تبریک  روز خبرنگار به جمع حاضر بر اهمیت اطلاع رسانی تاکید داشت و گفت: نقش کلیدی فعالان حوزه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و افکار عمومی نیز بر این مهم واقف است.

شهردار چرب دست در بیان عملکرد شهرداری کوچصفهان به تحقق ۵۵ میلیاردی و مازاد بر میزان پیش بینی شده که ۵۰ میلیارد بود اشاره داشت و گفت: این امر با حمایت شورای اسلامی، تلاش مسئولانه همکاران شهرداری و البته همراهی شهروندان عزیز محقق شده است.

وی  با ذکر آنکه برخورد همشهریان عموما حاکی از رضایت آنان از عملکردهای شهرداری است گفت: بودجه بندی ما ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰درصد جاری بسته شده و شهر عملا به کارگاهی عمرانی تبدیل شده است.

شهردار کوچصفهان با نام بردن از جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان تنها نماینده ای بود که در چندین مورد سبب تسهیل امور در کوچصفهان شد.
وی ضمن قدردانی از شورای اسلامی گفت: هر پنج عضو شورای اسلامی پایه کار بوده اند و قدردان همراهی آنان  هستیم.
وی در توضیحات بیشتر گفت:
شهر کوچصفهان علیرغم اجراهای متعددی که در بخش‌های عمرانی و فضاسازی شهری انجام داده ، در بخش آب شرب و فاضلاب دچار نارسایی‌ است.
شهردار کوچصفهان اعلام کرد: آماده تعامل و مشارکت هزینه ای برای رفع نارسایی‌های مرتبط با آب، فاضلاب ، برق و دیگر امور در کوچصفهان هستیم و این شهرداری حاضر است در این حوزه تا ۵۰درصد هزینه ها را پوشش دهد.

 

حسین زاده رئیس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار به رسانه های حاضر گفت: نقش بی بدیل خبرنگاران در اطلاع رسانی مفید تاثیرگذاری عمیق این قشر بر آحاد جامعه را نشان می‌دهد و انشااله بتوانیم با تعامل بیشتر نظم بیشتری به روند اجراها داده و اطلاع رسانی به نهادهای بالادست و آحاد مردم را اجرایی کنیم. وی بودجه بندی امسال شهرداری کوچصفهان را ۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

ابراهیم زاده سخنگوی شورای اسلامی نیز با تقدیر از خبرنگاران گفت: دایره کار شما وسیع و اهمیت کار شما بی مانند و بسیار ضروری است.ابراهیم زاده در بیان دغدغه های خود گفت: ورودی کوچصفهان از سمت سنگر خطرآفرین است.
وی تلاش‌های شهردار چرب دست را برای کوچصفهان منشا یک تحول دانست و از میلاد نیکوخصال مدیریت روابط عمومی شهرداری برای تمهیدات اجرایی مطلوب تقدیر کرد.

در این جلسه مطرح شد: کوچصفهان توانست با نظارت معاونت عمرانی استانداری بعنوان پایلوت شهرهای گیلان در مدیریت پسماند و فراخواندن مراکزی چون مدارس،  رستوران‌ها و اقشار مختلف کسب و کار زباله های شهر را تفکیک کرده و با آموزشهای ضمنی موفق به کاهش ۳ تن زباله تولیدی در روز شود و مقرر است با آموزشهای همگانی و فراخواندن خانواده های روستایی و شهری این آمار را بهبود بخشد.
همچنین مطرح شد: مدیریت شهری کوچصفهان توانست از محل فروش پسماندهای شیشه ای برای شهر بیش از ۳۰ میلیون تومان درآمدزایی ایجاد کند.

گفتنی است : تعریض معبر ورودی کوچصفهان از سمت لشت نشا با همراهی اداره راه و تجهیز ماشین آلات شهرداری با اضافه شدن چهار دستگاه جدید که با حمایتهای کوچکی نژاد نماینده مجلس انجام شد و همچنین احداث سردخانه در این شهر با اعتبارات شهرداری از دیگر دستاوردهای شورای اسلامی و شهرداری کوچصفهان در این ماهها بوده است.

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

شهردار عاطفی اعلام کرد :  اجرای گذر فرهنگ و هنر و گذر خوراک بندر کیاشهر، دو پروژه ممیزی فرهنگی است در آینده نزدیک است

شهردار عاطفی اعلام کرد :  اجرای گذر فرهنگ و هنر و گذر خوراک بندر کیاشهر، …