چاپ مطلب چاپ مطلب

اختصاصی همای خبر/ تجلیل فرماندار و نماینده تالش بزرگ، از خبرنگاران شهرستان، به سبک کاملا متفاوت

اختصاصی همای خبر/ تجلیل فرماندار و نماینده تالش بزرگ، از خبرنگاران شهرستان، به سبک کاملا متفاوت

 

هر ساله به مناسبت روز خبرنگار ارگانهای مختلف بویژه فرمانداران و شهرداران از خبرنگاران به صورت کلیشه ای دعوت می کنند و ساعتها به عملکرد یکساله خود می پردازند، که جز خستگی چیزی عاید خبرنگاران نمی شود، چرا که در طول سال گوشهایشان از این عملکرد خسته است!

پس چه زیباست که در چنین روزی ارگانهای مربوطه از عملکرد یکساله خود دست بکشند و روز متفاوت تر برای قشر خبرنگار بسازند.

 

اما این بار به دعوت از مدیر روابط عمومی فرمانداری تالش ، دعوت از خبرنگاران تالش متفاوت تر از همیشه حتی در سطح استان بی نظیر بود که درمحیطی کاملا دلنشین و صمیمی برگزار شد.

 

جالب تر اینکه در این شب خاطره انگیز از عملکرد فرمانداری یا نماینده مردم نجیب تالش خبری نبود و چند خبرنگار به نمایندگی از دغدغه خبرنگاران گفتند.

 

نکته دیگر این بود که از نزدیک با نماینده جوان شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال دیدار کردیم که انصافا نماینده مردمی و به دور از حاشیه ، نشان از توانمندی و ادب و متانت ایشان بود.

 

یک نکته دیگر که جا دارد بیان کنم اینکه، مردمان نجیب تالش را متمایز تر از بقیه اقوام کرده، با گشاده رویی از میهمانان پذیرایی می کنند که در نوع خود بی نظیر است.

 

به نظر من سبک و سیاق فرماندار و نماینده تالش بزرگ در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستانی ستودنی است و امیدوارم مسولین دیگر هم به جای مراسم تکراری و کلیشه ای فقط به کارت هدیه اختصاص ندهند بلکه به سمت خلاقیت و نوآوری روی بیاورند‌ و خستگی های آنان اندکی التیام بخشد .

در پایان جا دارد از معاونت فرمانداری تالش، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشداران بخش ، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تالش ، از مدیریت مجموعه گردشگری کهن که فضایی دلنشین همراه با پذیرایی در شان خبرنگاران تدارک دیدند ، قدردانی کنم.

 

نگارنده عطیه نصرتی

 

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …