چاپ مطلب چاپ مطلب

مرکز نیکوکاری” فاطمه زهرا” ی  لاهیجان در قامت اسپانسر فوتبال درخشید

مرکز نیکوکاری” فاطمه زهرا” ی  لاهیجان در قامت اسپانسر فوتبال درخشید


اختصاصی همای خبر– مرکز نیکوکاری ” فاطمه الزهرا” به مدیریت” محمد جمالی ” اسپانسر دیدار دو تیم فوتبال پیشکستوان” ملوان” بندرانزلی با تیم پیشکسوتان” آزادی” لاهیجان بود . در این بازی ، ملوانی ها که مهمان تیم لاهیجانی ها بودند، توانستند با نتیجه ۳بر۲ بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

اما نکته قابل توجه در این دیدار این بود که مرکز نیکوکاری” فاطمه الزهرا “که در امور تهیه و توزیع بسته های معیشتی، درمان رایگان و ساخت مسکن فعالیت دارد، پذیرایی از فوتبالیست ها را برعهده گرفت .سرکار خانم “آمنه معصومی” همسر محمد جمالی در غیاب ایشان- که به کربلا مشرف شده است- گفت : شادی مردم ،شادی ماست . وقتی مشاهده می کنیم که بازی فوتبال دو تیم پیشکسوت ملوان و ازادی ، جمع زیادی از مردم را دور خود جمع می کند وحتی بازیکنان بزرگ پیشکسوت ملی را به این شهر فرا می خواند، ما هم افتخار می کنیم بعنوان یک رستوران دار ،امشب پذیرای شام ۷۰ نفر باشیم.
البته این پذیرایی طی سالهای گذشته هم انجام شده بود.
وی افزود:رستوران “نارگل” به مدت ۸ سال فعالیت تلاش نموده است علاوه بر کیفیت خوب غذا ،در امور پذیرایی از ورزشکاران هم همت نماید.
” آمنه معصومی” خاطر نشان کرد : مرکز نیکوکاری” فاطمه الزهرا” که در خیابان “جمهوری” لاهیجان واقع شده است ،در راستای خدمات رسانی به مردم بی بضاعت ، تهیه بسته معیشتی، درمان،مسکن و غیره فعالیت می کند.

گفتنی است مرکز نیکوکاری فاطمه زهرای لاهیجان در قالب طرح ۲۰۲۰ که اختصاص به اعزام تیم پزشکان به روستاها و مناطق محروم است فعالانه عمل کرده و سالانه چند تیم پزشکی با تخصص های گوناگون با خدمات و داروی رایگان به مناطق هدف اعزام می‌کند.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …