چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید مدیر کل اداره استاندارد استان گیلان از شرکت سیمان خزر 

بازدید مدیر کل اداره استاندارد استان گیلان از شرکت سیمان خزر 

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید دکتر مجتبی معصوم نژاد مدیر کل  اداره استاندارد استان گیلان

 

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید دکتر مجتبی معصوم نژاد مدیر کل محترم اداره استاندارد استان گیلان از فرایند تولید و کنترل کیفیت کارخانه سیمان خزر: تغییرات بنیادی در فرآیند های شرکت موجبات تولید محصولات استاندارد با کیفیت و مرغوب در راستای خدمتگذاری شایسته به مردم شریف استان گیلان گردیده است.

همای خبر- نقل از  روابط عمومی شرکت سیمان خزر:
دکتر مجتبی معصوم نژاد مدیر کل استاندارد استان گیلان و هیئت همراه در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۹ ضمن بازدید از دپارتمان های مختلف کارخانه سیمان خزر با دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره دیدار و گفتگو کردند.
دکتر اسحق جمال امیدی ضمن خیر مقدم به دکتر مجتبی معصوم نژاد مدیر کل استاندارد استان گیلان و هیئت همراه، به تشریح وضعیت کنونی سیمان خزر پرداخته و عنوان کرد: کسب افتخارات کشوری و استانی این واحد تولیدی حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی همکاران خدوم بوده و افزود تولید ۱۲ محصول با کیفیت و همچنین احداث آزمایشگاه مجهز بتن در کارخانه نشان از جایگاه بالای مصرف کنندگان و خریداران و همچنین رعایت استاندارد و اهمیت استحکام محل سکونت مردم دارد.
وی همچنین عنوان نمود: تغییرات بنیادی در فرآیند های شرکت موجبات تولید محصولات استاندارد با کیفیت و مرغوب در راستای خدمتگذاری شایسته به مردم شریف استان گیلان گردیده است.
دکتر مجتبی معصوم نژاد مدیر کل استاندارد گیلان نیز ضمن خدا قوت به مدیر عامل و پرسنل سیمان خزر از اقدامات درخشان در عرصه تولید با کیفیت تقدیر نموده و اظهار داشتند: اداره استاندارد همراه کارخانجات جهت تولیدات مرغوب در راستای رضایتمندی و خدمت رسانی به مردم می‌باشد.
در پایان این دیدار دو طرف با عنایت به اهمیت تولید محصولات استاندارد ، ضمن بازدید از دپارتمان های مختلف شرکت، در جهت افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی نمودند.

About نسرین عشقی

Check Also

دادستان کل کشور: «بدحجابی» نوعی بیماری‌ست که باید در کشور جمع شود/ برای کسانی که از این موضوع تمرد و به قانون و پلیس دهن کجی می‌کنند، باید پرونده تشکیل شود

دادستان کل کشور: «بدحجابی» نوعی بیماری‌ست که باید در کشور جمع شود/ برای کسانی که …