چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی مدارس و مراکز علمی، برای فرزندان عزیزمان فضایی شاداب و بانشاط و ایمن فراهم سازیم

فرماندار لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت:

در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی مدارس و مراکز علمی، برای فرزندان عزیزمان فضایی شاداب و بانشاط و ایمن فراهم سازیم

به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنگرود: محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان که با حضور اعضای شورای ترافیک روز دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با بیان اینکه در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی مدارس و مراکز علمی برای فرزندان عزیزمان فضایی شاداب و بانشاط و ایمن فراهم سازیم، گفت: تامین ایمنی و حفظ جان شهروندان امری ضروری و لذا مواردی که در شورای ترافیک مصوب می‌شود لازم‌الاجراست.

فرماندار شهرستان لنگرود کاهش تصادفات فوتی و جرحی را از مهمترین وظایف شورای ترافیک دانست و افزود: حفظ جان شهروندان و مهمانان از هر امری مهم‌تر و حتی ممانعت از وقوع یک تصادف نیز باید جدی گرفته شود.

بحمدالله آمار تصادفات در پاره ای موارد امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

محمدرضا جلالی با اشاره به این موضوع که همه تصادفات رخ داده صرفا ناشی از نواقص جاده‌ها و راههای مواصلاتی نیست، گفت: بخشی از آن به فرهنگ ضعیف برخی راننده گان و ناهنجاری‌های اجتماعی بر می‌گردد، همچنین عیوب خودروهای موجود در معابر نیز در این زمینه نقش آفرین هستند، لذا ضروریست با بهره گیری از ابزارها و روشهای مختلف علمی، وضعیت ترافیک را بهبود بخشید.

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص نصب سرعت کاهها در سطح معابر درون و بیرون شهری افزود:

در شرایط فعلی، این اقدام به‌ عنوان آخرین روش و وسیله در نظر گرفته شود.

جلالی در بخش دیگری از تلاش‌ها و اقدامات مؤثر بخشداران، دهیاران، شهرداران و اعضای شورای ترافیک شهرستان برای نیل به بهبود وضعیت ترافیک قدردانی نمود.

فرماندار لنگرود در ادامه بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و مراکز علمی ضرورت فراهم کردن فضای شاداب و ایمن در محیط شهری و جنب مدارس و مراکز علمی لازم و ضروریست لذا مهیا نمودن امکانات برای ایمن سازی راهها و جاده ها و وسایل نقلیه مورد نیاز برای دانش‌آموزان مورد تأکید است و نیاز به همکاری و همراهی بیشتربا مدیریت سه گانه آموزش و پرورش در زمینه‌هایی حمل و نقل دانش‌آموزان، رنگ‌آمیزی معابر و جانمایی ایستگاه‌های تاکسی وجود دارد.

محمدرضا جلالی در پایان بر لزوم اجرای دقیق و بموقع مصوبات جلسه برای ایجاد محیطی شاداب، ایمن و مناسب برای تردد شهروندان تأکید مجدد کردند.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به نصب چراغ‌های راهنما، خط‌کشی معابر عمومی و عابر پیاده، ساماندهی دستفروشان و استانداردسازی سرعت‌گیرها مصوب و….. اشاره کرد

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *