چاپ مطلب چاپ مطلب

آغاز گر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

آغاز گر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

با اجرای نمایش های “قالی”، “سیاه نون”و “مشاغل کاذب” از شهرهای رودسر،املش و کیاشهر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به طور رسمی آغاز شد.

همای خبر- نقل از  روابط عمومی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان ؛ در نخستین روز از سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند نمایش های “قالی”به کارگردانی آرزو علی پور از رودسر، نمایش ، “سیاه نون”به کارگردانی احمد امیری امامی از املش و نمایش “مشاغل کاذب” به کارگردانی جلال ندیمی از کیاشهر در صبح دوشنبه ۲۶ شهریور با حضور داوران در پارک بعثت اجرا می شود.
دراین روز ۹ نمایش در پارک بعثت ، ۵ نمایش درمحوطه ی جلوی اداره فرهنگ وارشاد ، ۶ نمایش در حاشیه استخر ، ۳ نمایش در پارک پاکبان، ۵ نمایش در بوستان هنر ، ۳ نمایش در پارک گلها وهمچنین ۲ نمایش در شهر سیاهکل برای عموم اجرا می شود.
فرهاد قائمیان، قطب الدین صادقی و کوروش سلیمانی در بخش مسابقه اصلی ( شهر ما-آسمان آبی) و جعفر ستاری، مهدی حبیبی و نسرین بابایی در بخش کودک (شهرپویا-زمین سبز) و استانی آثار را داوری خواهند کرد.
۱۵ اثر در بخش مسابقه اصلی(شهرما-آسمان آبی)؛۷ اثر در بخش مسابقه استانی؛ ۸ اثر در بخش مسابقه کودک(شهرپویا-زمین سبز) پس از اجرا توسط هیات داوران قضاوت می شوند . در بخش مهمان داخلی یک اثر از کلاچای و در بخش مهمان بین الملل سه اثر از کشورهای ترکیه ، روسیه و عراق در این جشنواره حضور خواهند داشت.
سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور ۳۱ گروه نمایشی از ۲۱ شهر و سه گروه نمایشی از کشورهای ترکیه ، روسیه و عراق از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ شهریور۱۴۰۳ در هفت نقطه از شهر به دبیری رضا زنده دل شهردار لاهیجان برگزار خواهد شد.

About نسرین عشقی

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛ پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

با معرفی برگزیدگان؛      پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد سیزدهمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *