چاپ مطلب چاپ مطلب

برپایی سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان /

برپایی سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان /

برگزاری کارگاههای تخصصی رایگان و نیم بها برای فعالان صنفی و دانشجویان با اعطای گواهینامه رسمی

سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی ، دندان پزشکی، درمانی وصنایع در نمایشگاه *بین المللی* رشت تا ششم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان واقع در ابتدای کیلومتر ۴ آزادراه رشت قزوین در حال برگزاری است.

اختصاصی همای خبر– در این نمایشگاه فوق تخصصی با اهداف ارتقاء سطح کیفی و تجهیز خدمات درمانی از مدیران بلند پایه استانداری گیلان، اداره کل صمت گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، جامعه پزشکان و مقامات و مسئولانی دیگر دعوت بعمل آمده است .

برگزاری این نمایشگاه ۴ روزه را *شرکت پیام نگاران فاطر* که از برگزار کنندگان رویدادهای تخصصی کشور است برعهده دارد.
طبق توضیحات مدیر عامل شرکت *پیام نگاران فاطر* این شرکت علمی تخصصی سابقه برگزاری نمایشگاه در کشورهای ترکیه ، اربیل و سلیمانیه عراق و دمشق سوریه را نیز دارد.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تجهیزات پزشکی ارتقاء سطح سلامت در گیلان را به دنبال دارد/

بابک صفرپور نایب رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی شهرستان رشت در گفتگو با همای خبر اظهار داشت در این نمایشگاه تخصصی که از تاریخ سوم تا ششم مهرماه در نمایشگاه بین المللی گیلان در حال برگزاری است ۱۱ استان کشور از جمله تهران، اردبیل، زنجان، البرز ، مازندران و آذربایجان شرقی حضور دارند.

 

صفرپور اهداف این برگزاری را معرفی آخرین دستاوردهای علمی و تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی کشور عنوان نمود و گفت: در این نمایشگاه، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، وارد کنندگان و اصناف و همچنین اساتید و جامعه پزشکان فراخوان شده و حضور یافته اند و این فضا در واقع گفتمان و شناسایی ظرفیت‌های موجود تجهیزات پزشکی کشور و بهبود نحوه توزیع را موجب میشود‌.

*صفرپور* توضیح داد: انتفاع این نمایشگاه در نهایت به نفع سلامت جامعه و در خدمت مراکز درمانی و آزمایشگاهی و آموزشی است و تمرکز بر این گونه برگزاریها، زیرساخت‌ها برای سلامت عمومی را به همراه دارد.

وی فضای برگزاری نمایشگاه را سه هزارمتر مربع اعلام کرد و گفت ۸۱ غرفه تخصصی به مدت چهار روز تا تاریخ ششم مهرماه ۱۴۰۳ به فعالیت مشغول خواهند بود.

وی اعلام کرد: با همکاری شرکت دانش بنیان ۶ کارگاه تخصصی از روز سه شنبه تا جمعه به صورت رایگان برای اعضای صنف و اتحادیه تجهیزات پزشکی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به آموزش های تخصصی مشغول هستند و خدمات آموزشی این کارگاهها برای دانشجویان مهندسی پزشکی با ۵۰ درصد تخفیف بصورت نیم بها خواهد بود و سرتیفیکیت و گواهینامه رسمی به کارآموزان نیز اعطا می‌شود.

صفرپور در توضیح نتایج حاصل از این *کارگاهها* گفت: شناخت بازار کار تجهیزات، ارتقاء سطح علمی فعالان این عرصه و اشتغالزایی از اهداف این کارگاه‌هاست.

وی در ادامه گفت : نوآوریهایی در این کارگاه‌ها در بخش‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی معرفی می‌شود و کارگاه تخصصی دیالیز در این میان مخاطبان زیادی را بخود جذب کرده است.

*صفرپور* برگزاری هر نمایشگاه تخصصی پزشکی را رویدادی دانست که می‌تواند از لحاظ علمی، رونق اقتصادی و تجاری و همچنین تجهیز مراکز درمانی استان‌های میزبان و شرکت کننده در نمایشگاه را بالا ببرد و نقاط قوت و ضعف در هر شاخه را شفاف سازی کند.
وی گفت: در این راستا از پیشنهادات و انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم.

نایب رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی شهرستان رشت از دانشگاه علوم پزشکی ، شرکت برگزار کننده و تمامی دست اندر کاران برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

About نسرین عشقی

Check Also

رشد ۴۰ درصدی استقبال از نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی گیلان نسبت به دوره های قبل

رشد ۴۰ درصدی استقبال از نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی گیلان نسبت به دوره های قبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *