چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست تبیینی با عنوان ” امدادگران، دفاع مقدس، جبهه مقاومت” برگزار شد

نشست تبیینی با عنوان ” امدادگران، دفاع مقدس، جبهه مقاومت” برگزار شد


همای خبر- نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان، روز پنج شنبه مورخه ۸ مهر ۱۴۰۳ مقارن با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست تبیینی با حضور رئیس، کارکنان، اعضای شورای اجرایی، مسئولین ۴ خانه هلال روستایی و همکاری هیأت علی اکبر(ع) در حسینه این سازمان برگزار شد.
مرتضی ادهمی رئیس هلال احمر لاهیجان در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت تبیین و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و لزوم همراهی با جبهه مقاومت گفت؛ شکل‌گیری محور مقاومت مقدمه ضروری برای تشکیل جبهه جهانی مستضعفین است و انتقال فرهنگ مقاومت به محور مقاومت نیز مقدمه ضروری پیروزی بر نظام سلطه است.
وی افزود؛ امروز خوشبختانه نه تنها محور مقاومت لبریز از فرهنگ دفاع مقدس ملت ایران است بلکه به لطف خداوند سبحان کم کم این فرهنگ به اقصی نقاط جهان و ملت‌های مستضعف منتقل شده است امدادگران جمعیت هلال احمر با تاسی از فرهنگ غنی مقاومت در مسیر بشر دوستی و کاهش آلام انسانی همواره پیش قدم بوده و هستند.
وی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه و لبنان، مهم ترین هدف این نشست را بصیرت افزایی، دشمن شناسی، آگاهی بخشی جوانان از نیّات پلید جبهه دشمن، آشنایی با شیوه‌های عملیات روانی و رسانه ایی جبهه استکبار و از طرفی تشریح مختصات و اهداف جبهه مقاومت و نقش مهم جوانان و امدادگران را برای پیروزی نهایی جبهه مقاومت بر شمردند.
رئیس جمعیت هلال احمر لاهیجان از کلیه اعضای داوطلب و کارکنان هلا احمر و ناجیان غریق و دست اندرکاران حاضر در اجرای عملیات بزرگ امدادونجات ساحلی تقدیر و تشکر نموده و موفقیت شهرستان لاهیجان را در ثبت آمار “تابستان بدون غریق” که برای هفتمین سال پیاپی محقق شد، به همگان تبریک گفتند.
در این نشست تبیینی، مسئول فرهنگی جمعیت حجت الاسلام والمسلمین جعفری با تفسیر و تشریح سخنان مقام معظم رهبری به نقل از ایشان گفت؛ به‌رغم حوادث تلخ و جنایات رژیم غاصب صهیونی در غزه، کرانه باختری و لبنان، تاکنون پیروز صحنه طرفِ جهاد فی سبیل الله بوده است و به توفیق الهی پیروز نهایی این صحنه، جبهه مقاومت و حزب‌الله خواهند بود.
این برنامه با قرائت زیارت عاشورا و پذیرایی صبحانه به پایان رسید.
شایان ذکر است؛است هیأت علی اکبر(ع) لاهیجان در نظر دارد یادواره ۱۱ شهید امدادگر هلال احمر لاهیجان را در روز سه شنبه مورخه ۸ آبانماه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، با رونمایی از کتاب زندگی نامه ۱۱ شهید امدادگر برگزار نماید./

پایان خبر

 

About نسرین عشقی

Check Also

فرماندار لنگرود در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان: اسلام باید در لباس و هیاتی زیبا در جامعه عرضه شود/ایستادگی در برابر چالش‌ها و ممانعت از مسخ ارزشهای اسلامی و ملی ضروری است

فرماندار لنگرود در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان: اسلام باید در لباس و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *