چاپ مطلب چاپ مطلب

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام پیام گرامیداشت منتشر کرد؛ هشت سال دفاع مقدس ، نبرد تحمیل شده به ما با رژیم بعث و دیکتاتوری صدام بود نه با مردم عراق

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام پیام گرامیداشت منتشر کرد؛

هشت سال دفاع مقدس ، نبرد تحمیل شده به ما با رژیم بعث و دیکتاتوری صدام بود نه با مردم عراق

جنایات اسرائیل در حافظه تاریخی جهان خواهد ماند و در نهایت حق بر باطل پیروز است

همای خبر – محمدرضا احمدی سنگر به مناسبت هفته دفاع مقدس طی پیامی به شهروندان عنوان کرد: هموطنان عزیز و مردم ولایت مدار و شریف رشت و خمام ، فرارسیدن هفته دفاع مقدس در آغازین روزهای پاییز هر سال بزنگاهی است برای ما که غافل نمانیم از رشادت های بی مانند و ایثارگری های جانانه شهیدان هشت سال دفاع مقدس که از خوب ترین های روی زمین بودند و با نثار جان عزیز خود، به عزت جاودانه شهادت نائل آمدند و در بارگاه الهی رزق و روزی یافتند.

درود ما بر جانبازان و آزادگان غیور وطن که اکنون از سایه و برکت حضورشان در جامعه اسلامی ایران برخورداریم و سلام بر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که جانانه و شجاعانه از کیان میهن حفاظت کردند و همچنین خانواده های محترمی که با صبوری و نجابتی که نشان از اصالت ایرانی اسلامی است پشت جبهه ها ، هر آنچه در توان داشتند انجام دادند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که بنا به فرموده امام خمینی (ره) بعنوان رهبر و فرمانده وقت کلِ قوای جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس نام گرفت اول به خود و سپس به برادران و خواهران شهروند توصیه دارم مبادا از آرمان های انقلاب اسلامی ایران و گام برداشتن در مسیر اهداف عالی انسانی لحظه ای غافل شویم.

بنده که در آن سالها در اوان جوانی توفیق حضور در جبهه های نبرد را داشته ام و روزهای سخت و عجیب اسارت را با تمام مرارت هایش به مدت ۴ سال تجربه نمودم عرض میکنم، آن هشت سال در واقع جنگ میان ما و رژیم بعث عراق به فرماندهی دیکتاتور کوردلی با نام صدام تکریتی بود و نه جنگ با ملت عراق که آنها نیز مانند ملت غیور ایران سالها صدمات آن جنگ را متحمل شدند.

ما ایرانیان ۸ سال با رژیم بعث که از حمایت تمام‌قد آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل برخوردار بود جوانمردانه و دلیرانه جنگیدیم و سرافراز در میدان ها ظاهر شدیم؛ اسارت کشیدیم و تاب آوردیم با قوه ایمان به حضرت باریتعالی.

در آن سالها شیرزنان و کودکان و نوجوانان وطن نیز عموما به سهم خود در این آوردگاه دوشادوش مردان و رزمندگان تلاش کردند که نام شهیدانی از میان آنان نیز در تاریخ کشور به یادگار خواهد ماند.

اکنون در این سالها، هفته دفاع مقدس هر ساله با برپایی مراسم مختلف با حضور نیروهای نظامی و سازمانهای مردمی و دولتی برپا می‌گردد تا یادمان بماند چه روزها و شبهایی بر این سرزمین گذشت؛ باید قدر بدانیم داشته هایمان را و با پاکدستی و انگیزه عالی برای فردای بهتر کار کنیم.
ما نمایندگان شما نیز همراه شما و برای شما در راه پیشرفت و آبادانی و طبق خواست شهیدان وطن در سایه با درایت رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای خدمتگزار این ملت شریف خواهیم بود با تکریم ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت، شهدای سلامت و به برکت صلوات بر خاتم الانبیاء صل الله علیه وآله وسلم.

و سخن آخر آنکه جنایات اخیر اسرائیل غاصب در جنوب لبنان و علیه نیروهای حزب ا.. بی قانون ترین شکل جنگ است که در نزد افکار عمومی جهان بعنوان ناجوانمردانه ترین جنایات باقی می ماند.
این اقدامات ددمنشانه انسانی را محکوم میکنیم؛ در نهایت حق بر باطل پیروز خواهد شد.
جاء الحق و ذهب الباطل.
ان‌شالله تعالی

محمدرضا احمدی سنگر
نماینده مردم شریف رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی

About نسرین عشقی

Check Also

بومگردی ؛ تالاب سوستان لاهیجان

 بومگردی ؛ تالاب سوستان لاهیجان گزارش از رقیه خوشحال سوستانی قسمت سوم ( آخر ) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *