چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: تغییرات اداری فرصتی برای رشد و تأثیرگذاری مثبت است/خدمت به مردم و حفظ میراث فرهنگی و گردشگری اولویت ماست

فرماندار لنگرود:

تغییرات اداری فرصتی برای رشد و تأثیرگذاری مثبت است/خدمت به مردم و حفظ میراث فرهنگی و گردشگری اولویت ماست

محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود؛ “تأکید بر اهمیت آگاهی از وظایف و تأثیرگذاری مثبت در سیستم اداری و کار برای تامین رضایت خداوند، هدف اصلی ماست”

 

به گزارش همای خبر و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنگرود، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنگرود با حضور محمدرضا جلالی، فرماندار شهرستان، عصر امروز دوشنبه در دفتر فرماندار برگزار شد. این مراسم با هدف معرفی جناب آقای رحمان حسینعلی‌زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره و تقدیر از خدمات جناب آقای حسین عابد برگزار گردید.

 

فرماندار لنگرود در این مراسم با اشاره به اهمیت تغییرات در سیستم اداری، گفت: “جابجایی‌ها در سازمان امری طبیعی است و باید به آن به عنوان فرصتی برای رشد و پیشرفت نگاه کرد. آنچه که بسیار مهم است، آگاهی هر یک از ما به وظایف‌مان و توانایی ما در تأثیرگذاری مثبت در موقعیت‌های مختلف است.”

 

وی ادامه داد: “امیدوارم که همواره تامین رضایت خداوند متعال را در نظر داشته باشیم. همان‌طور که حضرت علی (ع) فرمودند، کار برای غیر خدا ارزش ندارد، اما اگر همین کار برای تأمین رضایت باری تعالی باشد، بسیار ارزشمند است. پس اگر بتوانیم خدمت به مردم با هدف تامین رضایت خداوند باشد، در واقع ما برنده‌ایم.”

 

جلالی همچنین به خدمات و تلاش‌های آقای حسین عابد در دوران مسئولیت در اداره میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: “آقای عابد با خلاقیت و تعهد خود، نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اداره ایفا کردند. ایشان با خوش‌مشربی و تعامل خوب با مدیران ادارات شهرستان، همواره در راستای ارتقاء سطح خدمات و فرهنگ گردشگری تلاش کردند.”

 

فرماندار لنگرود در ادامه ابراز امیدواری کرد: آقای حسینعلی‌زاده نیز با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و همکاری با سایر مدیران، بتواند در راستای اهداف سازمان و شهرستان لنگرود گام‌های مؤثری بردارد.

 

این مراسم با حضور جناب آقای حمیدرضا آذرپور معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان و جمعی از کارشناسان اداره میراث فرهنگی برگزار گردید

About مدیر خبر1

Check Also

در دیدار نماینده تالش و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد ام آر آی بیمارستان شهید نورانی تالش بزودی راه اندازی میشود / تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل ام ار ای

در دیدار نماینده تالش و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد ام آر آی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *