چاپ مطلب چاپ مطلب

پلیس هوشمند و مردم قانون‌مدار مبانی ایجاد یک جامعه سالم و مترقی است

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛
شریف رحیمی فرماندهی نیروی انتظامی لاهیجان در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

پلیس هوشمند و مردم قانون‌مدار مبانی ایجاد یک جامعه سالم و مترقی است

فرمانده نیروی انتطامی لاهیجان در جمع رسانه های گیلان با اشاره به شعار ویژه نیروی انتطامی؛ پلیس هوشمند و مردم قانون مدار گفت : وظیفه خدمات رسانی پلیس با تعامل و همراهی مردم است که معنا می یابد؛ پلیس هوشمند و مردم قانون‌مدار مبانی ایجاد یک جامعه سالم و مترقی است.
.

اختصاصی همای خبر– شریف رحیمی با گرامیداشت نام و یاد شهدای نیروی انتظامی لاهیجان شهید سردار عزیزی، شهید امید چای‌پز، شهید کشمیری و شهید کامور گفت این ایام را به خانواده آن عزیزان و همکاران خوبم در فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان تبریک می‌گویم.

وی همچنین با تسلیت و تهنیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله در لبنان، شهید نیلفروشان و دیگر شهدای حوادث لبنان، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت کار رسانه و لزوم تعاملات نیروی انتظامی با اهالی خبر گفت: با کمک و حمایت رسانه هاست که می‌توانیم در امر خطیر تامین امنیت جامعه موفق عمل کنیم و بنا داریم در فرصت‌های مقتضی با دعوت بیشتر از رسانه‌ها این تعاملات را افزایش دهیم.

وی گفت: هوشمندسازی در تجهیزات لجستیکی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم معنای پلیس هوشمند است و الحمدلله اکنون نیروی انتظامی از لحاظ آمادگی نیروی انسانی، توان لجستیکی و امنیت بخشی و انتظامی در بهترین وضعیت خود به سر می‌برد.
وی توضیح داد: از آنجا که امروزه بسیاری از جرائم و کلاهبرداری ها در بستر فضای اینترنتی رخ می‌دهد پلیس هوشمند با بهره گیری از سیستم های نوین در راستای شناسایی مجرمین و سارقان اینترنتی وارد عمل شده است؛ همچنین هوشمندسازی آنلاین پلیس انتطامی در صدور گواهینامه و گذرنامه موجب تسریع امور اداری و رضایت شهروندان شده چنانکه زائران گرامی در اربعین امسال خدمات شهروندی در صدور گذرنامه ها در کمترین زمان را مشاهده نمودند.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان با تاکید بر آنکه باید معنویت و رفتار پلیس هم هوشمند باشد گفت: دیدگاه ناجا در رفتار با اجتماع رویکردهای مثبت یافته است و آموزشهای نیروهای انسانی فراجا نیز به مردم محور بودن خدمات گرایش عالی یافته است.
وی به تنوع و گستره کار نیروهای انتظامی در تمامی سطوح اشاره داشت و گفت: دریا و خشکی، مرزهای کشور، جاده ها، مناطق شهری و روستایی، ترافیک شهری، کارخانجات، ادارات و صنایع، همه جا عرصه های خدمات رسانی پلیس است.

وی نگاه ویژه مقام رهبری به نیروهای انتظامی را مورد توجه قرار داد و گفت به خود می‌بالیم که ایشان ما را مورد تفقد قرار دادند ؛ نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله نامیدند و سخنان دلگرم کننده ای با نیروهای انتظامی کشور داشتند.

سردار رحیمی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی شائبه سردار محمد نسب فرمانده پیشین نیروی انتظامی لاهیجان ۳۹ ماه خدمات و فرماندهی وی را قابل تقدیر دانست.
وی با اشاره به آنکه یکی از بیشترین مراجعات به پلیس در رابطه با مواد مخدر بوده است گفت: امسال با تلاش همکاران افزایش ۵درصدی کشف جرائم مخدرات داشته ایم و همچنین توانستیم کاهش ۱۱درصدی جرائم کلی در شش ماهه طی شده از سال جاری را ایجاد نماییم.
رحیمی همچنین از ۱۷ هزار تماس تلفنی با نیروهای ۱۱۰ در شش ماه گذشته خبرداد و گفت: در تمامی آنها پلیس در صحنه حضور یافته و ۸۰ درصد موارد منجر به اجرای عملیاتی شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان در ادامه به خدمات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا اشاره داشت و گفت: انتقادهای سازنده را میپذیریم و پیشنهادات و دغدغه های شهروندان و رسانه ها را با گوش شنوا خواهیم شنید. وی خدمات رسانی بهینه نیروهای پلیس را با حمایت و پشتیبانی مردم قابل اجرا دانست و گفت: مردم عزیز ما را از خود بدانند و ما نیز خود مردم هستیم.

نتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد؛ از بازرسی کل گیلان درخواست میکنم به تملکات اطراف سد مخزنی پلرود ورود کند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد؛ از بازرسی کل گیلان درخواست میکنم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *