چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون علمی رئیس‌جمهور، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور

معاون علمی رئیس‌جمهور،

فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور

 

معاون علمی رئیس‌جمهور با بیان اینکه گیلان نیز نقش ویژه‌ای در ایجاد شرکت‌های دانش بنیاد دارد، گفت: بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

همای خبر/ حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور امروز در حاشیه بازدید از مجموعه کارگاهی دانش‌بنیان فشتام رشت با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد:  شرکت‌های دانش‌بنیان، محور محرک تولید، اشتغال و اقتصاد در کشور است و دولت چهاردهم نیز برنامه ویژه‌ای برای توجه به این شرکت‌ها و پارک‌های علم و فناوری و استفاده از ظرفیت آن‌ها  برای رشد و توسعه دارد.

وی با بیان اینکه گیلان نیز نقش ویژه‌ای در ایجاد شرکت‌های دانش بنیاد دارد، گفت: طبق آمارهای موجود، یکصد شرکت دانش بنیان در استان گیلان و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که باید بسترهای لازم برای بهره برداری از ظرفیت آن‌ها را فراهم سازیم.

 

معاون علمی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بسته‌های حمایتی خوبی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده است، گفت: دولت چهاردهم توجه ویژه‌ای به تولیدات و اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان دارد چرا که این شرکت‌ها می‌توانند در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار موثر باشند.

 

هادی حق‌شناس استاندار گیلان نیز در جریان این بازدید و در جمع خبرنگاران تولید را محور توسعه و پیشرفت یک کشور دانست و اظهار کرد:  باید در تمامی عرصه‌ها از ظرفیت دانشمندان و متخصصان شرکت‌های دانش بنیان نهایت بهره را ببریم زیرا تنها در این صورت می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

 

وی با بیان اینکه موانع از سر راه دانش بنیان‌ها در گیلان برداشته شود، گفت: گیلان دارای شرکت‌های دانش بنیان با ظرفیت خوبی است که باید از ظرفیت آن‌ها برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال استفاده کرد

About مدیر خبر1

Check Also

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد؛ از بازرسی کل گیلان درخواست میکنم به تملکات اطراف سد مخزنی پلرود ورود کند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد؛ از بازرسی کل گیلان درخواست میکنم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *