چاپ مطلب چاپ مطلب

دوره‌ اندیشه اسلامی با هدف توانمندسازی اعتقادی، بصیرتی، علمی و مدیریتی بسیجیان در رشت برگزار شد

دوره‌ اندیشه اسلامی با هدف توانمندسازی اعتقادی، بصیرتی، علمی و مدیریتی بسیجیان در رشت برگزار شد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: هدف از برگزاری دوره اندیشه اسلامی(دانا) مهارت‌افزایی و توانمندسازی اعتقادی، معنوی، بصیرتی، علمی و مدیریتی بسیجیان است.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از خبرگزاری بسیج گیلان، دوره‌ اندیشه اسلامی دانا به مدت سه هفته با حضور خواهران بسیجی سپاه ناحیه مرکزی رشت و تعدادی از بانوان خبرنگار بسیج رسانه در مدرسه دخترانه ۱۵ خرداد رشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجب اسماعیل پور؛مسئول تعلیم و تربیت سپاه مرکزی رشت، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره اندیشه اسلامی در رشت اظهار کرد: این دوره‌ سه روزه با حضور اساتید برجسته و شاخص استانی در روزهای پنج‌شنبه ۱۲، ۱۹ و ۲۶ مهر ویژه خواهران بسیجی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری دوره اندیشه اسلانی(دانا) را مهارت‌افزایی و توانمندسازی اعتقادی، معنوی، بصیرتی، علمی و مدیریتی بسیجیان عنوان کرد و افزود: مطالب ارائه شده در دوره اندیشه اسلامی (دانا) شامل مباحثی از توحید، نبوت، ایمان و ولایت فقیه بوده که این مطالب چکیده‌ای از مطالب اندیشه اسلامی است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برگزاری دوره دانا به مدت ٣٠ ساعت با حضور چهره های شاخص و اساتید برجسته استانی گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مبانی اعتقادی، معنوی و مهارت‌های مدیریتی خود را ارتقا بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه بیش از١۶٠ نفر از بسیجیان و نقش آفرینان بسیجی در این دوره شرکت کردند، خاطر نشان کرد:دوره‌ دانا با تمرکز بر توانمندسازی بسیجیان،به ویژه بانوان،در زمینه‌های مختلف علمی،اعتقادی و مدیریتی،نقشی بسزایی در ارتقای سطح آگاهی و مهارت‌های بسیجیان ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل پور افزود: دوره اندیشه اسلامی ویژه برادران بسیجی نیز با عناوین اعلام شده در ماه آتی برگزار خواهد شد

About مدیر خبر1

Check Also

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد؛ از بازرسی کل گیلان درخواست میکنم به تملکات اطراف سد مخزنی پلرود ورود کند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد؛ از بازرسی کل گیلان درخواست میکنم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *