چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه لاهیجان: مجمع محققین و مدرسین قم توبه کند، حرفهایی نگوید که نتانیاهو و بایدن مریض و دیوانه را خوشحال کند !

امام جمعه لاهیجان:
مجمع محققین و مدرسین قم توبه کند، حرفهایی نگوید که نتانیاهو و بایدن مریض و دیوانه را خوشحال کند !
چه ربطی به وزیر اقتصاد دارد که می‌گوید رفع فیلترینگ اوجب واجبات است؟!

تردد سگها در معابر سبب ایجاد رعب و وحشت شده است

امام جمعه لاهیجان در خطبه های امروز خود گفت: به آقای رئیس جمهور توصیه میکنیم در موضوع بنزین مانند آقای رئیسی رفتار کند و با بنزین بازی نکند.
سیدجواد سلیمانی امام جمعه لاهیجان به مجمع محققین و مدرسین قم هشدار داد توبه کنید، حرفهایی نگویید که بایدن دیوانه و مریض و نتانیاهو را خوشحال کند.

اختصاصی همای خبر–  حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی تصریح کرد: این خطی که مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم می‌خواهد رویکرد سکولار به دنیا نشان دهد صحیح نیست؛ بروند توبه کنند از اینکه گفته اند  راه صلح پایدار تشکیل دو دولت اسرائیل و فلسطین است. آیا این سخن شما نتانیاهو و بایدن مریض و دیوانه و ترامپ قمارباز را خوشحال نمیکند؟!
وی افزود : ما طرفدار فقه مجاهدپروریم که دوشادوش رزمندگان لباس رزم می‌پوشد و به میدان می آید.

امام جمعه لاهیجان در بخشی از سخنان خود گفت: به رئیس جمهور توصیه میکنیم در موضوع بنزین مانند آقای رئیسی رفتار کند و با بنزین بازی نکند.

وی گفت : آقای رئیسی بنزین را گران نکرد اما هم وام فرزند آوری به شهروندان داد و هم وام ازدواج.
وی به بالا رفتن ۳۰درصدی قیمت ناگهانی لبنیات اشاره داشت و گفت: دوستان ما در تیم اقتصادی دولت مردم را غافلگیر کردند.
خطیب جمعه لاهیجان به بالارفتن قیمت دلار و سکه اشاره داشت و گفت: چه ربطی به وزیر اقتصاد دارد که می‌گوید رفع فیلترینگ اوجب واجبات است؟!
وی تصریح کرد: سکوهای معیشت مردم مهم است نه سکوهای دشمنانی مانند واتساپ و اینستاگرام!

وی گفت: آقای رئیس‌جمهور گفتید ما دچار ناترازی انرژی هستیم، در حالیکه ما همه چیزمان ناتراز است و نیاز به مدیریت صحیح دارد.
وی به عدم مدیریت ها در کارخانجات کشور از جمله چای و برنج گیلان اشاره داشت و گفت: مراقب باشید دود عدم مدیریت به چشم مردم نرود.

حجت‌الاسلام سلیمانی در رابطه با مسائل منطقه نیز گفت: طوفان الاقصی چه کرد با رژیم صهیونیستی که دیگر توان برخاستن ندارد و دچار سردرگمی است و آمریکا برای کمک به این سگ هار خود به منطقه آمده و از لبنان و یمن و سوریه و فلسطین قربانی می‌گیرد؟!

وی به سفرهای وزیر امور خارجه به کشورهای منطقه اشاره داشت و گفت: وزیر امور خارجه کشورهای منطقه را به اتحاد فرا خواند  و هشدار داد که زمین و آسمان خود را در اختیار نیات باطل و جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار ندهند.
وی گفت: جمهوری اسلامی نمونه و اسوه مقاومت است؛ دشمنان استعماگر فکر تعرض به ایران اسلامی را از سر خود بیرون کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه خود به مشکل تغییر کاربری اراضی گیلان اشاره داشت و گفت: چرا به روستاییان برای ساختن یک خانه برای فرزند جوانشان مجوز داده نمی‌شود اما سرمایه داران با نفوذ و رابطه (ارتباط با شوراهای شهروروستا ودهیاران) موفق به تغییر کاربری و ساخت و سازها میشوند؟!
سیدجواد سلیمانی همچنین به معضل فراوانی سگهای شهر اشاره داشت و گفت: تردد سگها در معابر سبب ایجاد رعب و وحشت شده تا جاییکه گروهی از شهروندان از وحشت حمله سگها برای نماز صبح دیگر به مسجد نمی‌توانند بیایند و دانش آموزان می‌ترسند از خانه های خود برای مدرسه رفتن خارج شوند.
وی گفت : شنیده شده سگهایی از مناطق دیگر استان به لاهیجان آورده و رها سازی شده اند و اگر اینطور است چرا به موضوع رسیدگی نمی‌شود؟! لازم است این موضوع در یک حرکت انقلابی و سریع ردیابی و حل شود.

وی در ادامه به اتفاق خوب ساخت المان میدان شهدای مقاومت لاهیجان اشاره داشت و گفت: سردیس های جمعی از شهدای مقاومت اهل سنت و شیعه در این آلمان ساخته خواهد شد تا جوانان و شهروندان  با شخصیتهایی چون شهید نیلفروشان، شهید سنوار و شهید حسن نصرالله بیشتر مانوس شوند و معرفی بهتری از محور مقاومت در میان آحاد مردم ایجاد شود.
وی همچنین به حرکت پسندیده قشری از کشاورزان که هر ساله سهمی از محصول برنج خود را خیرات امام حسین(ع) می‌کنند اشاره داشت و گفت: شهروندان از این برنج خریداری کنند که درآمد آن خرج دوستداران و زوار آقا امام حسین(ع) می‌شود.

حجت‌الاسلام سلیمانی به اهمیت سحرخیزی و اقامه نماز صبح اشاره داشت و گفت: طبق مشاهدات علمی ، وضو با آب خنک، سحرخیزی و انجام فریضه نماز صبح سکته های مغزی را کم می‌کند و همین موضوع سبب شد سال گذشته یک پزشک خارجی مسیحی به دین مبین اسلام مشرف شود.

گزارش از محمد علیپور نیاول

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس صفائی شهردار و تلاش پرسنل شهرداری رودسر

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس …