چاپ مطلب چاپ مطلب

چرا فقط محور #پونل‌به‌خلخال بسته و سایر محورها باز بوده است؟؟

چرا فقط محور #پونل‌به‌خلخال بسته و سایر محورها باز بوده است؟؟

 

#سید‌نادر‌صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهرتوضیحات درست وعلمی به جهت ایمنی و ترافیکی و برای حفاظت از جان شهروندان ومردم و رانندگان این مسیر توضیحات کامل و جامعه ای ارائه نمودند

 

سیدنادر صفوی فرماندارشهرستان : محور #پونل-خلخال به طول۶۰کیلو متر می باشد.

اول :گردنه زندانه به الماس به طول ۱۲کیلومتر به علت واقع شدن درجهت شمالی(برخلاف محور اسالم-خلخال)کمترین تابش خورشید در زمستان و متعاقبا”وقوع کولاک شدید،یخبندان شدیدو ریزش بهمن را در پی دارد.

دوم اینکه :درطول۱۲کیلومترگردنه زندانه به الماس۱۸نقطه بهمن گیر و کولاک وجود دارد.(محور اسالم به خلخال ۱نقطه وجود دارد)

با توجه به مطالعات صورت گرفته،جهت باز بودن دائمی مسیر نیاز به ۳کیلومتر تونل وحدود۴کیلومتر گالری بهمن گیر می باشدکه در دست بررسی و اقدام هست.

سوم:درمقایسه با محور اسالم خلخال،۲ راهدارخانه تالش و خلخال با تجهیزات کامل وجود دارد ولی در مسیر پونل-خلخال ۱ راهدارخانه وجود دارد که فاقد اکیپ ماشین آلات ثابت بوده و به علت نداشتن برق و گرمایش در منطقه، امکان استقرار راهداران وجود ندارند.

که این موضوع نیز برمیگرده به مباحث منابع طبیعی و آن هم در طول این مدت با بررسی های دقیق کارشناسان منابع طبیعی و حضور چندین باره مدیران کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن و شرکت توزیع برق در حال انجام مراحل قانونی می‌باشند و انشالله در آینده نزدیک این مسیرنیز از نعمت برق برخوردار خواهند شد

About مدیر خبر1

Check Also

همایش پیشگیری از سرطان های شایع زنان در رضوانشهر برگزار شد

همایش پیشگیری از سرطان های شایع زنان در رضوانشهر برگزار شد به مناسبت پویش ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *