چاپ مطلب چاپ مطلب

مرده‌ای که برای ۱۱ نفر یارانه می‌گرفت/ پدر خلافکار به آخر خط رسید

همای گیلان:سرهنگ علی‌اکبر اژدری فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول درتشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اخذ خبری مبنی بر فعالیت فردی که با شناسنامه جعلی اقدام به دریافت یارانه می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

2916367_628

وی ادامه داد: پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی گسترده، ماموران فردی را شناسایی می‌کنند که تبعه خارجی بوده و به صورت غیرمجاز در این شهرستان سکونت داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تصریح کرد: در تحقیقات گسترده مشخص شد این فرد برای ۱۱ نفر دیگر از اعضای خانواده خود نیز شناسنامه جعلی دریافت کرده و با استفاده از آن یارانه نیز می‌گیرد.

سرهنگ اژدری بیان کرد: پس از شناسایی محل زندگی فرد مورد نظر و با هماهنگی مرجع قضایی، متهم در محل منزل مسکونی‌اش دستگیر و در بازرسی از محل زندگی متهم تعداد ۱۱ شناسنامه جعلی نیز کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی و در اعترافات خود بیان کرد که شناسنامه اول را از خانواده‌ای خریداری کرده که صاحب اصلی شناسنامه در سال‌های گذشته فوت کرده بود و افراد خانواده شناسنامه وی را باطل نکرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تصریح کرد: این فرد پس از خریداری شناسنامه فرد متوفی از خانواده وی، با مراجعه به اداره ثبت احوال و اظهارات خلاف واقع برای ۱۱ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش شناسنامه جعلی دریافت کرده و با آن شناسنامه‌ها اقدام به دریافت یارانه و خدمات دیگر نیز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی و طی تشریفات قانونی، شناسنامه‌های مکشوفه برای ابطال به اداره ثبت احوال تحویل شد و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی تحویل شد./خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران

About سردبیر ارشد

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …