چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان در نشست با خبرنگاران گفت : متاسفانه این شهرستان علی رغم فعالیت های هنری و فرهنگی فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است .

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : دهه فجر یادآور رشادتها، ایثارگری های دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای می باشد.

جهانگیری افزود : اینجانب از روابط عمومی به این جایگاه رسیده ام بنابراین با توجه به  شغلی که داشتم بر مشکلات فرهنگ و همچنین خبرنگاران اگاهی دارم.

وی اظهار داشت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این آمادگی را دارد تا در خدمت خبرنگاران باشد و آنان رااز امکانات موجود این اداره بهره مند گرداند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اعلام این مطلب که خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم هستند تصریح کرد : خبرنگاران زحمات زیادی را متقبل می شوند و خطرات را به جان می خرند تا مردم را از خدمات مسئولین باخبر نمایند یا اینکه خواسته های مردم را به گوش مسئولین برسانند.

جهانگیری اذعان داشت نباید فقط در روز خبرنگار از خبرنگاران یاد کرد بلکه باید به ارزش واقعی خبرنگاران پی برد زیرا اگر این پل ارتباطی نباشد مردم از خدمات باخبر نمی شوند.

وی از ندیمی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل و همچنین مدیران استانی به خاطر حسن اعتمادشان نسبت به خوددر انتخابش به عنوان رئیس اداره تقدیر و تشکر نمود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد : در این شهر هنرمندان زیادی وجود دارد که هیچ وقت کمبود امکانات باعث نشد تا از کارشان دریغ نمایند.

جهانگیری خاطر نشان کرد: در این شهرستان ۱۲۰ قرآن آموز و ۵ مربی در هفته مشغول یادگیری قرآن کریم هستند ضمن آنکه در کنار کلاس های قرآنی بحث موسیقی را هم دنبال می نماییم.

وی با اعلام این مطلب که زیرساختها و امکانات شهر لاهیجان مناسب نیست گفت: متاسفانه شهر لاهیجان به رغم همه فعالیت های هنری و فرهنگی فاقد مجتمع فرهنگی و هنری می باشد که شروع ساخت این مجتمع مربوط به ۱۲ سال پیش است . فقط ۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما امسال با حمایت های نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است که امیدواریم با توجه به اینکه این پرونده در اختیار راه و شهرسازی قرار دارد تا سال آینده بتوانیم فاز اول آن که مربوط به سالن اجتماعات می باشد را راه اندازی نماییم.

در پایان هر یک از خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

SAM_9271

About

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …