چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی : ازدواج تعالی و توسعه اخلاق در جامعه است

همای گیلان:ازدواج سرآغاز تشکیل خانواده جهت حرکت به سمت توسعه و کلامی زیر بیرق اهل بیت (ع) با محوریت دین مداری است که توجه به اخلاق مداری در آن نقش محوری دارد.

download

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق و ضمن استقبال از برگزاری نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» در رشت افزود : حاکمیت می باید زیر ساخت ها و بسترهای لازم را جهت ازدواج جوانان هر چه بیشتر مهیا و آماده سازد.

ایشان سختگیری خانواده ها در امر تشکیل خانواده توسط زوج های جوان را ، ریشه دار در مسأله فرهنگ دانست و نیاز و توجه به کار فرهنگی در ناهنجاری مذکور را از اولویت های برنامه سازان و متولیان فرهنگی عنوان کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و حمایت از حرکتی که باعث ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج و آسان شدن مسئله مراسم ها و برنامه های ازدواج بشود افزود : نمایندگان ملت در این امر هیچ قصور و کوتاهی را نخواهند پذیرفت و چه بسا که دولت نیز تاکنون در این زمینه عملکرد خوبی را از خود بر جای گذارده است.

نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» از ۲۷ بهمن الی ۱ اسفند ۹۳ در محل نمایشگاه های دائمی استان گیلان با حضور اصناف مرتبط با حول محور ازدواج و با اجرای برنامه های فرهنگی ، کارگاه های آموزشی ویژه جوانان ، نشست های مشاوره ای ، مسابقه فرهنگی و جشن های ازدواج دانشجویی برگزار خواهد شد.

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …