چاپ مطلب چاپ مطلب

دو شغله ها در سازمان بازرسی پرونده دار می شوند

همای گیلان:عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: با توجه به بحث های مختلفی که در این زمینه صورت گرفته است، حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در سمت ریاست فدراسیون های ورزشی منع قانونی دارد.

noImg

غلامرضا اسداللهی ، درباره دوشغله بودن نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: تفسیری که شورای نگهبان در خصوص نمایندگان مجلس دارد این است که آنها نمی توانند همزمان با نمایندگی مجلس شغل دیگری داشته باشند.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: شورای نگهبان نیز در این خصوص استفساریه داده است که پاسخ آنها درباره شورای شهر نیز صدق می کند.

وی افزود: با توجه به بحث های مختلفی که در این زمینه صورت گرفته است، حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در سمت ریاست فدراسیون های ورزشی منع قانونی دارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مراجع نظارتی مثل سازمان بازرسی کل کشور نیز بر این امر صحه گذاشته است که آنها نمی توانند همزمان با نمایندگی و عضویت در شورای شهر، ریاست فدراسیون های ورزشی را داشته باشند؛ همچنین برای آنهایی که اصرار به حفظ دو سمت داشته اند پرونده نیز تشکیل شده است/گیلان ۲۴

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود/ شوراها نهادهای …