چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداردیلمان: مسئولین دیلمان را دریابند/دیلمان فاقد هر گونه امکانات در بحران برف است

به گزارش همای گیلان شهردار دیلمان گفت: شهر دیلمان از جمله شهرهای کوهستانی است که اختلاف ارتفاع آن از سطح دریا ۱۸۰۰-۲۴۰۰ متر می باشد این شهر در ۵۰ کیلو متری سیاهکل قرار داردمحدوده وحریم قانونی شهر دیلمان به ترتیب ۴۴۰رو۷۶۰هکتار (در مجمع ۱۲۰۰هکتار)است .

faraji_shahrdar_deylaman_dasiahkal

فرخی افزود:با توجه به موارد گفته شده بدیهی است این شهرداری باید برای مقابله با بحران  در فصول سرد سال  ازتجهیزات کافی برخوردار باشد اما متاسفانه شهرداری دیلمان از هر گونه امکانات بی بهره است و در مواقع برفی تنها وسیله برف روب این شهرداری یک دستگاه تراکتور می باشد که واقعا مشکل شهر دیلمان را حل نمی کند.

وی با درخواست از مسئولین درزمینه اختصاص یک دستگاه لودربه شهرداری اذعان داشت :هم اکنون شاهد برف ۵/۱ متری در داخل این شهر هستیم که بازگشایی مسیرها را برای ما مشکل نموده است .

شهردار دیلمان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور فرماندار محترم در ستاد بحران دیلمان و بازدید ایشان از منطقه و مشاهده برف ۵/۱متری و اظهار تأسف ایشان از نبود وسایل برف روبی در منطقه ، کمک مسئولین  در راستای حمایت از این شهر تاریخی  با واگذاری یک  دستگاه لودر  به این شهر می تواند رافع مشکلات مردم باشد .

About

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …