چاپ مطلب چاپ مطلب

در ایام مبارک فجر ساختمان ساختمان دهیاری روستای ازبرم در شهرستان سیاهکل افتتاح شد

به گزارش همای گیلان  همزمان با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، دهیاری روستای ازبرم در شهرستان سیاهکل افتتاح گردید . 

SAM_9517

 این مراسم با حضور حاجتی فرماندار شهرستان سیاهکل ، محمدیان معاون فرمانداری ،  سهرابی بخشدار مر کزی  اعضای شورا و دهیار این ر وستا و همچنین جمعی از مدیران  شهرستان  برگزار شد.در آئین افتتاح این پروژه بخشدار مر کزی سیاهکل  پیرامون  ساختمان این دهیاری اظهار  داشت :  ساختمان دهیاری ازبرم با زیر بنای ۶۵ متر مربع   ساخته  شده است که برای  افتتاح آن  ۳۰ میلیون ریال هزینه شده است . هادی سهرابی افزود :اعتبار  این پروژه  از سوی استانداری و نیز اهالی محل  تأمین شده است .

 در ادامه  این مراسم فرماندار شهرستان سیاهکل گفت  : بسیار خوشحالم که  شاهد افتتاح  دهیاری روستای ازبر م هستیم . از آنجائیکه ازبرم  روستای پر جمعیتی به حساب می آید داشتن ساختمان دهیاری برای آن از ضروریات بود.

 حاجتی افزود :  امیدوارم افتتاح ساختمان دهیاری ازبرم  انگیزه  خوبی باشد برای  عمران و آبادانی  بیشتر درا ین ر وستا، تا باین وسیله  بتوانیم  مهاجرت  معکوس داشته باشیم .

شایان ذکرا ست: روستای  ازبرم  در ۳ کیلومتری بخش  مرکزی سیاهکل واقع شده است .  این روستا با جمعیت  ۷۴۰ نفر در قالب ۲۴۰ خانوار  از جمله روستاهای پرجمعیت  بخش مرکزی سیاهکل محسوب می شود .

 وجود قلعه  تاریخی کوتل شاه در این روستا  موجب گشته  که هر ساله  مسافران زیادی  از برم را بعنوان  مقصد تفریحی خود انتخاب نمایند .   آریا  منتصر کوهساری ،  علی علی نیا و اسماعیل رجبی  در سمت شورا و بهرام فهیم  بعنوان  دهیار در روستای ازبر م انجام وظیفه می نمایند که یکی از اقدامات خوب ایشان  احداث ساختمان  ۶ سال رها شده  دهیاری بود که در بدو  ورودشان  نسبت به ادامه ساخت آن همت نمودند .     

SAM_9510

SAM_9515

About

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …