چاپ مطلب چاپ مطلب

علیرضا محمدی سرپرست کمیته امدادامام خمینی (ره) استان گیلان منصوب شد

همای گیلان:سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان معرفی شد

 

طی نشستی با حضور قائم مقام ، مدیران ، معاونین و رؤسای کمیته امداد گیلان ، معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور ومدیرکل اموراداری مرکز، علیرضا محمدی طی حکمی از سوی سرپرست کمیته امداد کشور به سمت سرپرست کمیته امدادامام خمینی (ره)  استان گیلان منصوب شد.

1

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ، در این مراسم قائم مقام کمیته امداد گیلان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تسلیت ایام فاطمیه وتقدیر  از زحمات مجموعه امدادگران این نهاد به جهت خدمت رسانی صادقانه به نیازمندان در طول سال ۹۳ گفت: کمیته امداد همیشه بر اساس وظیفه خود که تامین نیاز مستضعفان و ایتام می باشد در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام وظیفه نموده و همگام با سیاست های نظام پیش می رود.

احمد باشلقی با ارائه ی گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در کمیته امداد گیلان تاکید کرد : در سال ۹۴ با بهره گیری شایسته تر از فرصتها و تدوین برنامه های نوین ، بتوانیم خدمات گسترده تری را به قشر محروم جامعه ارائه داده و خانواده ها را بیش از پیش به سمت توانمندسازی تشویق وترغیب کنیم.

در ادامه این نشست ولیئی معاون اداری و مالی کمیته امدادامام خمینی (ره) کشور  نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل و امدادگران کمیته امداد گیلان ، از خدمت رسانی به محرومان به عنوان یکی از پرفضیلت ترین کارها درسیره ائمه هدی(ع) یاد کرد و گفت: این توفیقی است که از جانب خداوند متعال نصیب امدادگران کمیته امداد شده که می توانند در جهت حل مشکل محرومان و یتیمان گام بردارند و در برخی موارد هم در همین خدمت رسانی ها ، آزمایش الهی نیز صورت می گیرد.

وی برگزاری جشن اشتغال ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت در کشور در سال ۹۴ ، توسعه شبکه های مردمی ، تحکیم نظام خانواده را از برخی از استراتژی های کمیته امداد در سال ۹۴ برشمرد و تصریح کرد : کمیته امداد نقطه وصل و امید محرومان است و باید با تلاش بیشتر در سال پیش رو بتوانیم در راستای ارائه خدمات به نیازمندان برنامه های بهتری را تدوین و اجرایی نماییم.

در پایان این نشست علیرضا محمدی  سرپرست جدید کمیته امداد گیلان ، این نهاد را شجره طیبه ای دانست که فقرا و محرومین از ثمره ی آن بهره مند می باشند از همه امدادگران خواست تا با همدلی و همراهی بیشتر در سال جدید در جهت خدمت رسانی و جلب رضای الهی تلاش کنند.

لازم به ذکراست که سرپرست کمیته امدادگیلان سابقه مدیریت کمیته امداد رشت و صومعه سرا رادرکارنامه مدیریتی خوددارد.

1 02 03

About سردبیر ارشد

Check Also

۳۶ واحد نمونه استاندارد گیلان با حضور استاندار تجلیل شدند

۳۶ واحد نمونه استاندارد گیلان با حضور استاندار تجلیل شدند همزمان با هفته استاندارد، ۳۶ …