چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل خبر داد احداث جاده اختصاصی کارخانه سیمان سبز در سیاهکل

همای گیلان:فرماندار سیاهکل از احداث جاده اختصاصی کارخانه سیمان سبز به منظور جلوگیری از تردد کامیون‌های حمل سیمان در محور سیاهکل ـ دیلمان خبر داد.
download

رحیم حیدری امروز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده سیاهکل ـ دیلمان از سال گذشته اظهار کرد: بتن‌ریزی مسیر مذکور در حال انجام است.

وی به آماده‌سازی بخش‌هایی از جاده مذکور اشاره کرد و افزود: ماه آینده دیگر بخش‌های جاده سیاهکل ـ دیلمان آماده‌سازی می‌شود.

حیدری با بیان اینکه کارخانه سیمان دیلمان با سرمایه‌گذاری بسیار ایجاد شده است، تصریح کرد: باید به دنبال برطرف کردن مشکلات کارخانه مذکور باشیم.

فرماندار سیاهکل از تعریض و برطرف کردن پیچ‌های پر خطر جاده سیاهکل ـ دیلمان خبر داد و بیان کرد: آسفالت محور مذکور در حال انجام است.

وی با اشاره به احداث جاده موازی محور سیاهکل ـ دیلمان، یادآور شد: تملک اراضی برای احداث جاده مذکور در حال انجام است و جاده موازی برای تردد اختصاصی کامیون‌های کارخانه سیمان دیلمان احداث می‌شود.

حیدری احداث جاده موازی سیاهکل ـ دیلمان را در راستای کاهش بار ترافیکی این مسیر عنوان کرد و گفت: احداث مسیر مذکور در افزایش ایمنی خودروهای بومی و مسافران تاثیرگذار است.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه کارخانه سیمان دیلمان به دلیل شلوغی جاده‌ها از ابتدای نوروز امسال تعطیل است، اظهار کرد: ابتدای اردیبهشت ماه امسال فعالیت کارخانه مذکور دوباره آغاز می‌شود.

این مسئول، راه‌اندازی کارخانه سیمان دیلمان را با رعایت ضوابط زیست‌محیطی دانست و گفت: بخشی از فیلترهای ویژه جذب گردوغبار در کارخانه مذکور نصب شده و بخش دیگر در حال نصب است.

وی به آماده شدن محور سیاهکل ـ دیلمان تا یک ماه آینده اشاره کرد و افزود: تابستان امسال مسیر مذکور در خدمت مسافران است.

حیدری در ادامه با اشاره به ورود ۱۰۰ هزار گردشگر در نوروز امسال به سیاهکل، خاطرنشان کرد: جلسه‌های ستاد تسهیلات نوروزی در راستای فراهم کردن مقدمات سفر گردشگران به سیاهکل تشکیل شد تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار سیاهکل به بازرسی دستگاه‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری و پذیرایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: کشیک‌های شبانه‌روزی اداره‌ها با تولیت شهرداری‌های سیاهکل و دیلمان برای پاسخ‌گویی به مراجعه‌کنندگان آماده بودند.

وی با بیان اینکه ۶ مورد تصادف نوروز امسال در جاده سیاهکل اتفاق افتاد، تصریح کرد: تصادفات مذکور خسارتی بود و تصادف جرحی و … نداشتیم.فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …