چاپ مطلب چاپ مطلب

اسید پاشی دو مرد را در رودسر روانه بیمارستان کرد/جانبازی فرماندار املش نمی‌شوم هر دستوری که استاندار دهد به دیده منت می‌پذیرم

همای گیلان:عصر امروز مشاجره و درگیری لفظی بین چند مرد، حادثه تلخی را همراه داشت.

اسید-250x172

بنا براین گزارش دو تن از کسبه بازار روز رودسر بر اثر مشاجره ای که بایک فرد داشتند ، دچار سوختگی اسید شدند و راهی بیمارستان شهید انصاری رودسر گردیدند.

گزارش ها حاکی است فرد مذکور به روی دو کسبه اسید پاشی کرد و متواری شد./کاسپین

جانبازی فرماندار املش نمی‌شوم هر دستوری که استاندار دهد به دیده منت می‌پذیرم

امیر جانبازی  با اشاره به برخی شایعات مبنی بر فرماندار شدنش در شهرستان املش اظهار کرد: برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار خبر کذب فرماندار شدنم در املش کردند که واقعیت ندارد.

t_144704671613930230000768_PhotoA
وی با بیان اینکه بنده تابع نظر استاندار گیلان هستم، افزود: بدیهی است هر دستوری که استاندار دهد به دیده منت می‌پذیرم.

فرماندار رودسر ادامه داد: اکنون بنده در فرمانداری رودسر در حال انجام وظیفه و مشغول فعالیت هستم و پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن وضعیت سیاسی رودسر، تصریح کرد: در این شهرستان فضای باز سیاسی ایجاد شده تا بتوانیم شاهد انتخابات پرشور در آینده باشیم.

جانبازی با اشاره به اینکه امسال رویدادهای مهمی در پیش است، افزود: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داریم و تمام تلاش ما برای این است که انتخابات با حضور حداکثری مردم انجام شود و انتخابات سالم را پشت سر بگذاریم.

وی با تصریح بر اینکه باید انتخاباتی شکوهمند، رقابتی و قانونمند داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امسال کلید واژه انتخابات «قانون» است و قانون‌گرایی باید به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد و بستر حقوقی و قانونی مساوی برای تمام کاندیداها فراهم شود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه مردم باید احساس کنند که رأی آنها اثرگذار است، گفت: باید موضوع حق‌الناس بودن رأی مردم که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و رئیس جمهور نیز بر آن تأکید دارند مدنظر قرار دهیم.

وی از برگزاری جلسات با احزاب و جریان‌های سیاسی و قانونی خبر داد و خاطرنشان کرد: این جلسات در نهایت امنیت و احترام برگزار شده و ادامه دارد و تلاش بر این است تمام جریان‌های سیاسی و قانونی فعال باشند و با احزاب و جریان‌های سیاسی و قانونی به صورت یکسان برخورد شود و این حس در جریان‌ها و احزاب ایجاد شود.

جانبازی یادآور شد: تمام تلاش ما این است که با مجموعه هماهنگ با همدلی و همزبانی در شهرستان رودسر با مباحث توسعه و عمرانی فعالیت حداکثری را داشته باشیم و اثرات مثبت را در تمام موارد از جمله امور سیاسی ببینیم./فارس

About سردبیر ارشد

Check Also

۳۶ واحد نمونه استاندارد گیلان با حضور استاندار تجلیل شدند

۳۶ واحد نمونه استاندارد گیلان با حضور استاندار تجلیل شدند همزمان با هفته استاندارد، ۳۶ …