چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر رشت خبر داد برگزاری جلسات شبانه شهردار رشت برای عزل و نصب مدیران

عضو شورای شهر رشت با ابراز نگرانی از برگزاری جلسات خصوصی شبانه شهردار این شهر گفت: این جلسات به منظور تصمیم‌گیری برای عزل و نصب مدیران صورت می‌گیرد.

 

به گزارش همای گیلان به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی این شهر، محمدحسین کارگرنیا در بیست و سومین جلسه شورای این شهر اظهار کرد: از اختیارات شهردار است که تیم کاری خود را مشخص و تیم عملیاتی مورد اعتماد را معین کند.

وی با ابراز نگرانی از برگزاری جلسات خصوصی شبانه توسط شهردار رشت گفت: این جلسات به منظور تصمیم‌گیری برای عزل و نصب مدیرانی صورت می‌گیرد که برخی از آنها دارای سابقه مدیریتی نیستند.

عضو شورای شهر رشت افزود: این امر نگرانی‌هایی را برای برخی از اعضای شورا به وجود آورده است آن هم در شرایطی که هنوز اعتماد مردم به مجموعه شورا و شهرداری برنگشته است.

وی در کمیسیون ماده «صد» بخش هایی از عهدنامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر را قرائت کرد و یادآور شد: حضرت علی (ع) مالک را برحذر داشت از اینکه با سه دسته مشورت کند، بخیل، ترسو و آزمند، که منجر به ناتوانی و ستمگری در مدیریت می‌شود.

کارگرنیا خطاب به شهردار رشت تصریح کرد: توفیق و یا عدم توفیق شورا در این دوره چهارم در عملکرد شما تبلور پیدا می‌کند بنابراین انتظار ما از یک مدیر ارزشی و باسابقه این است که اگر می‌خواهید در مجموعه خود تغییراتی حاصل کنید به صرف توصیه و با معرفی شخص یا اشخاص صورت نگیرد و شایسته سالاری را مد نظر داشته باشید.

وی با اشاره به حوادث دوره سوم شورای شهر رشت، خطاب به شهردار خاطرنشان کرد: دیگر توان و تحمل یک جراحی دیگر نیست و به شما توصیه می‌شود در انتخاب مدیران برای تصدی پست‌های مورد نظر شتابزده نباشید و با صبر و تامل و دقت بیشتر عمل کنید

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …