چاپ مطلب چاپ مطلب

تجمع «لبیک یا رسول الله» در ۲۰ بقعه شاخص گیلان

همای گیلان: حجت الاسلام ولی عادلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از رشت گفت: همزمان با سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله در امامزاده و بقاع متبرکه استان گیلان برگزار می‌شود.

IMG09005830

وی با بیان اینکه این تجمع در ۲۰ بقعه شاخص استان برگزار می‌شود افزود: در این مراسم که عصر فردا برگزار می‌شود، سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در مناقب خاندان آل محمد(صلی الله علیه و آله) به سخنرانی و مداحی می‌پردازند.

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه تجمع لبیک یا رسول الله فردا در خواهر امام رشت برگزار می شود تصریح کرد: بقاع آقا سید جلال الدین اشرف، امامزادگان ابراهیم و قاسم آستارا، امامزاده ابراهیم شفت، آقا سید محمد کیاکلایه لنگرود، از دیگر بقاع برگزار کننده این مراسم هستند.

حجت الاسلام عادلی اظهار کرد: همچنین در این روز مراسم زیارت از راه دورحضرت رسول (صلی الله علیه و آله) و محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد./ شبستان

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …