چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۱۲ و ۱۳ دی ماه جاری در جاده‌های رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل خبر داد.

 

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در جاده‌های رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل اظهار کرد: تردد خودروهای سنگین به غیر از خودروهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ امروز و فردا در محورهای مذکور ممنوع است.

وی به مسافرت‌ها در ۱۲ و ۱۳ دی ماه جاری به گیلان اشاره کرد و افزود: ترافیک در جاده رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل اکنون روان است اما پیش‌بینی می‌شود ترافیک در این دو محور اصلی گیلان سنگین شود.

رستگار در ادامه با بیان اینکه بارش برف در محور اسالم به خلخال و دیگر محورهای کوهستانی گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از محورهای مذکور را دارند، خودروی خود را به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

*بارش برف و باران در گیلان

کارشناس هواشناسی گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آغاز بارش باران و برف در این استان خبر داد و گفت: هوای گیلان با نفوذ سامانه بارشی به کرانه‌های جنوبی دریای خزر بارانی می‌شود و در ارتفاعات و مناطق سردسیر جلگه به صورت برف است.

یوسف میره‌جینی با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا افزود: بارش برف و باران امروز ادامه دارد و از روز جمعه دمای هوا افزایش می‌یابد.

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …