چاپ مطلب چاپ مطلب

عمران‌زاده:شعارها هماهنگ شده بود/هرچه گفتند، به خانواده خودشان بود

همای گیلان: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران ملوان ۹۰ دقیقه فحاشی کردند و البته هرچه گفتند، به خانواده خودشان بود.

13940809104114546420114

 حنیف عمران‌زاده پس از تساوی استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و سه، چهار فرصت گلزنی را از دست دادیم و در طرف مقابل روی ۲ توپی که روی دروازه آمد، گل خوردیم.

وی درخصوص فحاشی تماشاگران تیم میزبان گفت: ۹۰ دقیقه به من فحش دادند و مشخص شد چیزی که ندارند، فرهنگ است. هواداران ملوان هرچه که امروز به من گفتند به خانواده خودشان گفتند.

مدافع استقلال با انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما را زمانی که «پخ» کنیم، جریمه می‌کنند اما هیچ کاری در خصوص فحاشی‌هایی که در تبریز و انزلی شد، نمی‌کنند و  فقط به دنبال پر کردن کیسه‌های خودشان هستند.

عمران‌زاده خاطر نشان کرد: من در یک صحنه زمین خوردم و توپ را نگه داشتم و فحاشی‌ها شروع شد. انگار که حسن‌زاده بچه محل خودشان است و به آنها حال می‌دهد. زمانی که به پاس همدان پیوستم، یک نفر شعری گفت و برایم پیامک کرد. من آن پیامک را به کاظم اولیایی نشان دادم و زمانی که با پاس برای بازی به انزلی آمدم، همان اشعار را روی سکوها به من نسبت دادند.

وی در پایان تصریح کرد: به نظرم شعارهای امروز هماهنگ شده بود؛ چون یک طرف شعار می‌دادند و طرف دیگر ورزشگاه جواب آن را فریاد می‌زدند.// تسنیم

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …