چاپ مطلب چاپ مطلب

توقیف دو خودرو با بیش از ۳۰ میلیون ریال خلافی در لاهیجان

همای گیلان: فرماندده انتظامی شهرستان لاهیجان از  توقیف  دو دستگاه خودرو ۲۰۶ و پراید با بیش از ۳۰ میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ پاسدار  محمود قاسمی  فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: ماموران  پلیس راهور شهرستان لاهیجان در حین ماموریت و کنترل ترافیک یک ستگاه  خودروی ۲۰۶ و یک دستگاه پرایدد را به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی  و رانندگی متوقف کردند.

81505074-6273390

وی افزود: با انجام استعلامات مشخص گردید پژو ۲۰۶ سفید دارای  ۲۳ میلیون  و۳۷۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده و ۵۴ فقره تخلف  می باش، همچنین خودروی پرایدد نقره ایی دارای ۱۶ میلیون ریال خلافی و ۴۶  فقره تخلف بوده که پس از مشخص شدن این موضوع خودروی توقیف و به پارکینگ روانه شد.

سرهنگ قاسمی اضافه کرد:برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش  از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و این خودروها درصورت مشاهده توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان  با اشاره به نقش مرددم در تامین وبرقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست جهت اجرای هر چه بهتر طرح ها با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را به خددمتگزاران خود در نیروی انتظامی گزارش کنند.

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …