چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت: نبود درپوش گاز شهری عامل انفجار ساختمان پزشکان رشت / مصدومیت ۲ نفر

همای گیلان:سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: نبود درپوش گاز شهری و باز بودن شیر گاز عامل انفجار ساختمان تجاری پزشکان رشت شد.

خبرگزاری فارس: نبود درپوش گاز شهری عامل انفجار ساختمان پزشکان رشت / مصدومیت 2 نفر

  بابک رمضانی پیش از ظهر امروز در جریان بررسی وضعیت انفجار شب گذشته ساختمان تجاری پزشکان سه‌راه حاجی‌آباد این شهر اظهار کرد: باز بودن شیر گاز و نبود درپوش گاز موجب تجمیع گاز و در نهایت انفجار مهیب شد.

وی با بیان اینکه حادثه انفجار در طبقه چهارم آپارتمان ۱۱ واحده تجاری رخ داده‌است، تصریح کرد: سهل‌انگاری در این حادثه نقش مهمی داشته‌است.

این مسئول برآورد میزان خسارت را در دست بررسی عنوان کرد و گفت: در حادثه انفجار شب گذشته هر ۱۱ واحد آپارتمان تجاری مذکور به همراه یک بانک، دو خودروی سواری در حال حرکت و دو باب مغازه دچار آسیب شدند.

وی شکستگی و تخریب دیوار، پنجره و در و … را از دیگر خسارت ناشی از انفجار شب گذشته در ساختمان تجاری پزشکان رشت ذکر کرد و یادآور شد: در این حادثه دو شهروند از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

رمضانی دقت نسبت به ایمنی وسایل گازی و برقی را مورد تأکید شهروندان قرار داد و یادآور شد: هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری به دنبال داشته‌باشد.\\فارس

 

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …