چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان : بازگشایی ۳۴۹ راه روستایی گیلان

همای گیلان:مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بازگشایی ۳۴۹ راه روستایی در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازگشایی 349 راه روستایی گیلان

شعبانعلی خاوری دقایقی پیش در جریان بازگشایی محور روستایی استان با بیان اینکه بارش برف در روزهای اخیر موجب مسدود شدن ۳۷۵ راه روستایی گیلان شده بود، اظهار کرد: با تلاش راهداران در این ساعت از شب، ۳۴۹ راه روستایی بازگشایی شده است.

وی با اشاره به اینکه راهداران در تلاش برای بازگشایی حدود ۲۶ راه روستایی باقی‌مانده هستند، تصریح کرد: با توجه به تاریکی شب، تا صبح فردا این تعداد راه باقی‌مانده بازگشایی می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان سیاست این اداره‌کل راه باز نگه‌‌داشتن راه‌های شریانی استان عنوان کرد و یادآور شد: بازگشایی سه روستا در سیاهکل، ۱۱ روستا در لاهیجان و ۱۲ روستا در آستانه‌اشرفیه در دست انجام بوده و عملیات تا زمان بازگشایی کامل ادامه دارد.

وی بیشتر راه‌های روستایی مسدود شده را در مناطق کوهستانی ذکر کرد و متذکر شد: حجم برف در محورهای کوهستانی بیشتر از دیگر نقاط بوده است.

 ۴۸۱ نفر راهدار در قالب ۴۲ گروه راهداری با ۲۶۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سنگین و نیمه‌سنگین در ۱۷ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار گیلان مستقر هستند.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …