چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی در افتتاح پایانه های حمل و نقل سیاهکل: بسیاری تلاش کردند جلوی فعالیت کارخانه سیمان دیلمان را بگیرند

اختصاصی همای گیلان:  دو پایانه حمل و نقل در بخش دیلمان سیاهکل با حضور ندیمی نماینده مردم لاهیجان ،سیاهکل در  مجلس و اسلامی فرماندار  سیاهکل و ناصر آل محمد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان و جمعی از مسئولین شهرستان سیاهکل  به بهره برداری رسید.

ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی  در  مراسم افتتاح شرکت  حمل و نقل نادر بار دیلمان گفت: کار خانه سیمان از زمان شروع به کار خود مورد نقد بسیاری از افرادی که سواد اقتصادی و صنعتی ندارند قرار گرفت اما در حال حاظر بحمدالله اتفاقات خوبی رخ داده و امروز سیاهکل به موجب وجود این کارخانه هم از نظر ظرفیت تولید سیمان و هم از لحاظ حمل و نقل در استان دارای جایگاه است.
وی اظهار داشت: بسیاری به طرق مختلف تلاش کردند که راه های توسعه این منطقه و کارخانه سیمان را سد کنند اما جمهوری اسلامی در چنین شرایطی در این مکان سرمایه گذاری کرد.
ابوذر ندیمی افزود: با توجه به کیفیت و نوع سیمان تا چند سال آینده مطمئنا شاهد فوران تقاضا در این مکان خواهیم بود و من امروز خدارا شاکرم که پس از ۳ دوره نمایندگی این اقبال نصیبم گردید تا آثار کارهایی که انجام دادیم را ببینم.
اسلامی فرماندار سیاهکل هم طی سخنانی اظهار داشت: با تاسیس شرکت های باربری به نوعی یکی از پازل های حمل و نقل تکمیل می شود .
اسلامی با بیان اینکه رانندگان کامیون افراد زحمت کشی هستند که با حداقل انتظار در حال فعالیت می باشند گفت: از همه افرادی که در این راستا کمک کردند و موجب رخدداد این اتفاقات خوب در سیاهکل شدند تشکر میکنم.
آل محمد مدیر کل پایانه ها و حمل و نقل نیز در این مراسم گفت: از لحاظ مراودات حمل و نقلی سیاهکل یک قطب محسوب می شود و در استان نیز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.
آل محمد اضافه کرد: به دلیل تولید کمتر و رکود اقتصادی ، تاکنون نسبت به سال قبل حدود ۳ درصد حمل و نقل سیمان کاهش داشته که امید می رود این کاهش نیز مقطع ایی باشد و باید به آینده امیدوار بود.

شعبانی مدیر عامل شرکت باربری نادر بار دیلم در مراسم افتتاح این شرکت گفت: این شرکت در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر و ۳۶۰ متر زیربنا احداث گردید.

شعبانی اظهار داشت: این شرکت با هزینه ایی بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شروع به کار کرده و برای ۱۰ نفر هم ایجاد اشتغال کرده است.

photo_2016-02-07_00-16-29

photo_2016-02-06_23-49-40 photo_2016-02-07_00-00-54

شرکت باربری ره بار دیلمان نیز امروز با حضور ندیمی و اسلامی افتتاح شد.

رنجبر رئیس هیات مدیره شرکت باربری ره بار دیلمان در مراسم افتتاح این شرکت گفت: این باربری حدود ۲ سال شروع به کار کرده است.
وی افزود:بنای این باربری در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر و با ۴۰۰ متر زیر بنا احداث گردید.
رنجبر همچنین بیان داشت: طبقه اول برای استراحت رانندگان در نظر گرفته شده که به صورت رایگان در اختیار رانندگان قرار میگیرد و طبقه همکف نیز بخش اداری این باربری می باشد.

photo_2016-02-07_00-00-39

About سردبیر

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان …