چاپ مطلب چاپ مطلب

بهره  برداری از پروژه های  اداره راه وشهرسازی  شهرستان سیاهکل

اختصاصی همای گیلانندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمراسم بهره برداری  از پروژه های اداره راه و شهرسازی سیاهکل گفت: بخش دیلمان ۲ سوم از شهرستان سیاهکل را تشکیل میدهد و بحمدالله امروز از نظر دسترسی از وضعیت مناسبی برخوردار است.

ندیمی در خصوص گاز رسانی گفت: کارهای خوبی انجام شده و صحبتی که با پیمانکار مربوطه داشتیم وی قول داد که طی چند روز آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پروژه راه اسپیلی به پیرکوه و دیلمان به کلیشم از پروژه هایی است که باید پیگیری و عملی شود و از فرماندار تقاضا دارم که این موضوعات را رسیدگی کند.

نماینده مجلس بیان داشت: تمامی پروژه هایی که در حال انجام و یا بهره برداری هستند در زمانی رخ داد که کشور با مشکلات زیادی مواجه بود و از لحاظ بودجه و درآمد در وضعیت بدی به سر می برد.

دی مردم دیلمان را مردم خوب و منبع تشیع عنوان کرد و افزود: نام دیلمان تنها یک اسم نیست بلکه بیانگر اتفاقات بزرگی است و در واقع نام دیلمان یه تاریخ است.

اسلامی فرماندار سیاهکل نیز در این افتتاحیه گفت: امروز شاهد افتتاح تعدادی پروژه ه هستیم و  امیدوارم بتوانیم در سال های آتی چندین برابر پروژه داشته باشیم و کاری که حق این مردم است را اجرا کنیم.

اسلامی یکی شاخص های توسعه یافتگی یک کشور را راه دانست و اضافه کرد: بازدیدی که از روستاهای سیاهکل داشتیم شاخصه توسعه را در این روستاها ملاحضه کردم و در این میان وظیفه ما این است که با ساماندهی روستاها موجب  افزایش راندمان شویم.

فریدون  سیاری  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیاهکل در این افتتاحیه گفت: اداره راه و شهرسازی دارای ۵۵۰ کیلومتر راه اصلی ،فرعی و روستایی است ک از این مقدار ۲۴۷ کیلومتر آسفالت می باشد.

وی گفت: در حوزه روستایی ۴۹۳ کیلومتر راه روستایی داریم که هم اکنون ۱۹۰ کیلومتر آن از آسفالت برخوردار می باشد.

سیاری اضافه کرد: درصد برخورداری آسفالت در سطح شهرستان ۵/۳۷ درصد می باشد که نسبت به کل استان ۱۰ درصد عقب هستیم

وی با بیان اینکه در سال جاری مجموعا ۵۰ کیلومتر آسفالت انجام شده گفت: از این رقم ۱۰ کیلومتر از آن راه اصلی ، ۱۰ کیلومتر روکش راه فرعی و ۳۵ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

فریدون  سیاری همچنین خاطر نشان کرد که ۱۸ کیلومتر از آسفالت راه روستایی مربوط به بخش دیلمان می باشد که بالغ بر ۳ میلیارد هزینه شده و ۷۰۰ میلیون آن از محل اعتبارات دهیاری ها هزینه شده است.

IMG_20160206_095736 IMG_20160206_102027 IMG_20160206_102100 IMG_20160206_102144 IMG_20160206_102151

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …