چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایش «جنین وارگی» در لنگرود به روی صحنه می رود

همای گیلان:نمایش «جنین وارگی» به کارگردانی «محمد امین» و نویسندگی «نیما تابنده» از دهم تا بیستم اسفند در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی لنگرود به روی صحنه می رود.

جنین وارگی در لنگرود به روی صحنه میرود

کارگردان این نمایش در این خصوص می گوید:جنین وارگی نمایشی با تم اجتماعی است که به مسئله دروغ و خیانت در مناسبات اجتماعی و روابط خانوادگی می پردازد.خیانت و دروغ سوژه ایست که بسیاری از نویسندگان و کارگردانان به آن پرداخته اند اما این دلیل نمی شود که به عنوان یک سوژه کلیشه ای به آن نگاه کنیم.بلکه با توجه به فضای اجتماعی و پیچیدگی های رفتاری انسان معاصر جا دارد بیش از این به مسائل اجتماعی پرداخته شود.

«محمد امین» درباره داستان این نمایش می افزاید:جنین وارگی داستان دو زوج جوانی ست که زندگی شخصی و روابط خانوادگی شان تحت شعاع مسئله دروغ و خیانت حاکم در زندگی اجتماعی شان قرار می گیرد و آنها را به سوی جدایی سوق می دهد.

در این نمایش شیدا باباتبار به عنوان دستیار کارگردان و  یگانه عبداللهی ،محمد امین،نسیم قربانیان و برنا احمدی نژاد به عنوان بازیگربه ایفای نقش می پردازند.

«محمد امین» کارگردان جوان لنگرودی متولد ۱۳۵۹ فارغ التحصیل بازیگری تئاتر از دانشگاه سوره تهران است که پیش از این کارگردانی نمایش هایی همچون «رافا»،«فاسق»،«هیپی» و همچنین ساخت چند فیلم کوتاه را در کارنامه دارد.

شایان ذکر است در آئین افتتاح این نمایش قرار است از «حجت صفاریان» پیشکسوت عرصه تئاتر استان و رئیس انجمن نمایش شهرستان لنگرود تقدیر به عمل آید.

About سردبیر ارشد

Check Also

همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی و تقدیر از رزمندگان در سالن همایش شهرداری لنگرود برگزار گردید

همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی و تقدیر از رزمندگان در سالن همایش شهرداری …