چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه از یک منزل مسکونی در لاهیجان کشف شد

همای گیلان: فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از ۱۱ هزار و ۵۹۰ عدد انواع مواد محترقه از یک منزل مسکونی در شهرستان لاهیجان خبر داد.

139212261110481882364124

 سرهنگ محمود قاسمی اظهار داشت:در جهت تشدید روند مبارزه با مواد محترقه و در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی در منزل مسکونی خود اقدام به تهیه، نگهداری و فروش انواع مواد محترقه می‌کند، مراتب در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ لاهیجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: مأموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با رعایت موازین شرعی و قانونی در بازرسی از منزل مسکونی متهم در مجموع ۱۱ هزار و ۵۹۰ عدد انواع مواد محترقه در ۳ نوع مختلف کشف کردند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با توجه به نزدیک شدن به  مراسم چهارشنبه پایان سال، برخورد قاطع و جدی با افراد سودجو و فرصت طلب، همچنین فروشندگان هرگونه مواد محترقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …