چاپ مطلب چاپ مطلب

تکذیب یک خبر درباره سفر اخیر محسن رضایی به گیلان

همای گیلان: روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، اخبار برخی رسانه ها پیرامون دیدارهای دکتر محسن رضایی در استان گیلان را تکذیب کرد.
111695_216
 اخیرا برخی رسانه ها در استان گیلان، شایعاتی مبنی بر دیدارهای  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر ساخته اند که تکذیب می شود.
در این اطلاعیه آمده است به اطلاع می رساند: سفر اخیر دکتر محسن رضایی به استان گیلان صرفاً برای حضور و سخنرانی در مراسم یادواره ۵۴۰ شهید شهرستان صومعه سرا بوده و در این سفر ایشان با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در استان بودند دیدار داشته است و در این دیدارها محور بحث های دبیر مجمع تشخیص نظام با مسولان استان برای توسعه و اقتصاد استان بوده است.
روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تکذیب اخبار و شایعات غیرموثق در رسانه های گروهی، در صورت تکرار، حق پیگیری حقوقی را برای خود برقرار می داند.//تابناک

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …