چاپ مطلب چاپ مطلب

افشاگری های رئیس شورای شهر رودسر از اوضاع وخیم شهرداری / قنبرزاده به شورا توهین کرد

همای گیلان : محمد حسین زاده طی گفت و گویی  از تخلفات و بی توجهی های شهردار رودسر به مصوبات شورا در راستای وضعیت مدیریت شهری و حقوق شهروندی خبر داد.
رئیس شورای اسلامی شهر رودسر به طرح سوال صورت گرفته از شهردار اشاره کرد و گفت: این طرح سوال توسط ۵نفر از اعضای شورا در خصوص وضعیت نابسامان مدیریت شهری مطرح شد که در اثنای جلسه با توهین شهردار به اعضای شورای شهر خاتمه یافت.

دانلود (5)
وی افزود: شورا در این راستا به وظایف قانونی خود عمل میکند و طرح سوال و به تبع آن استیضاح در صورت عملکرد نامناسب شهردار، حق قانونی شوراست که به نمایندگی از مردم وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری را بر عهده دارد.
حسین زاده به دخالت های نابجا و ناصواب شهردار در شورای شهر هم اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری با این اقدام قصد تضعیف شورای شهر را دارد که نقش نظارتی بر وی را داراست و این حرکت نادرست شهرداری نه‌تنها خلاف قانون بلکه امری ناپسند و مذموم است و موجب ممانعت در اجرای وظایف شورای شهر می شود.

وی تاکید کرد: در مقابل همه این بداخلاقی ها و تخلفات، اعضای شورا کما فی السابق وظایف خود را با قدرت انجام خواهد داد و در این راه تخلفات را به مراجع ذی صلاح جهت پیگیری و اقدام مناسب گزارش خواهد کرد.
رئیس شورای شهر رودسر در پایان خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به تخلفات شهرداری و تبع آن طرح سوال و استیضاح پس از بررسی های موشکافانه، شفاف و کارشناسی شده به استحضار مردم شریف رودسر خواهد رسید و اعضای شورا در این راه برای حفظ حقوق مردم و جلوگیری از تضعیع حقوق شان کوتاه نخواهد آمد.// تابناک

About سردبیر

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …