چاپ مطلب چاپ مطلب

ثبت ۲۰۰ میلیون تردد در جاده‌های گیلان/ ثبت ۵۳۱ هزار تخلف در محور رشت ـ لنگرود

همای گیلان: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از ثبت ۱۹۹ میلیون و ۵۲۱ هزار تردد در ۵۰ محور رفت و برگشت از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ثبت 200 میلیون تردد در جاده‌های گیلان/ ثبت 531 هزار تخلف در محور رشت ـ لنگرود

 ناصر آل‌محمدی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به عضویت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات نوروزی استان اظهار کرد: موضوع مذکور نیازمند کار گروهی و تعامل بین‌بخشی دستگاه‌ها است.

وی به فعالیت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در دو بخش خدمات مسافری و ایمنی راه‌ها اشاره کرد و افزود: نوروز سال ۹۵ برنامه‌های ویژه‌ای برای تردد مردم در جاده‌های استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه چهارمین استان پر تردد کشور محسوب می‌شویم، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۹ میلیون و ۵۲۱ هزار تردد در ۵۰ محور رفت و برگشت جاده‌های استان به ثبت رسیده و این موضوع نشان می‌دهد جاده‌های ما فوق اشباع است.

آل‌محمدی، گیلان را مقصد گردشگری در تمام ایام سال خواند و بیان کرد: ورود گردشگران به استان تنها مربوط به تابستان و نوروز نمی‌شود بلکه در تمام سال مقصدی برای تفرج و گردشگری است.

وی، ورود گردشگران در ایام مختلف سال به گیلان را نیازمند تلاش ویژه دستگاه‌های متولی ذکر کرد و گفت: فعالیت راهداران در استان بسیار سخت و دشوار است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به ثبت رکورد ۵۳۱ هزار تخلف در محور رشت ـ لنگرود از ابتدای امسال تا ابتدای دی ماه، خاطرنشان کرد: تخلف‌های مذکور توسط هشت ایستگاه ثابت ثبت تخلف به ثبت رسیده است.

آل‌محمدی به اقدام مشترک اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با پلیس راه استان در راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس اشاره کرد و یادآور شد: کنترل مدیران فنی و بازرسی به صورت غیر مترقبه در طول راه‌ها از اتوبوس‌ها و وسایط نقلیه مسافری از برنامه گشت‌های نامحسوس است.

وی با بیان اینکه بازدید از تعاونی‌ها و پایانه‌های مسافری توسط کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: بازدیدهای مذکور در راستای رعایت حقوق مسافران انجام می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان به همکاری با دستگاه‌های متولی راه‌ها اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های ثبت تخلف سرعت در حوزه ایمنی در جاده‌های استان فعال هستند.

آل‌محمدی با اشاره به ورود یک‌میلیون و ۱۷۴ هزار خودروی ورودی به گیلان در نوروز سال ۹۴، بیان کرد: نوروز سال ۹۵ پیش‌بینی می‌کنیم یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو از شش محور ورودی به استان داشته باشیم. // فارس

About سردبیر

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …